Friday, November 26, 2010

Sangat tidak wangi

As salam semua. Kali ni aku nak cerita sikit pasal pengalaman indah aku berkenaan B.U.S.U.K = sangat tidak wangi ni.


Lama dah aku 'terjumpa' parking lot kat atas ni. Rasanya lot tu khas untuk manusia yang berperangai 'wangi' kot.

*Sesuai untuk manusia yang menjumpai MOMO.

Cerita sebenarnya macam ni. Ada seorang classmate aku dulu ni jenis tak pandai/ tak hingin pakai deodorant. Takut melecet kulit ketiak dia kata.

Tapi aku rasa hidung kitorang yang melecet kot sebab terpaksa menahan bau wangi tersebut. Memang bertuah siapa yang duduk sebelah beliau kan. Mungkin dia terpengaruh dengan gambar iklan ni kot. ;D

Dipinjamcuri dari google



Plus gigi pun dia malas nak gosok. MasyaAllah, paham² jela baunya macam mana di pagi hari kan.


Dipinjamcuri dari deviantart


* Tiada niat nak memalukan seseorang. Sekadar berkongsi cerita dan kesedaran. ALLAH sayang orang yang menjaga kebersihan.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

JAWAPAN Teka rangkaian hari tu.


Penulis adalah dalam kotak bulatan ;D


Sangat² terima kasih kepada yang sudi meneka. Lagi² pada yang meneka dua kali tanpa berputus asa tu. Takde hadiah apa² tuk korang, hanya seguni terima kasih je yang ada ;D

30 comments:

Qistina said... [Reply]

sangat-sangat tak suka kalau lelaki berbau....
tak kira la bau badan or pakaian(cuci2 je la baju tu bang oii...takyah la jimat sangat)

tapi kalau bau semerbak parfume maskulin terus kembang hidung,rasa cam nak sedut je nafas, tak nak hembus2....ngee~

ingat guys, pompuan pandang lelaki yang bersih je taw....
yang girls pun sama juga....
peringatan utk diriku juga....

yesss!!!
akhirnya tekaan kedua ku berhasil...
rindu sama conga, yankee & tamborin~

efa said... [Reply]

haahha..yerp tak suka bau busuk kalo tak org tu tak pakai pewangi atau deodorant...ada seorang kat opis ak ni pon ada bau busuk badan+bru perkena rokok eee busuk ...masuk2 ja dh tengit baunya...haish...teringat bos kak ak dulu bg bekerja dya deodorant...hahaha sb busuk..mana tahan opis kecik kehkeh...tp kalo ak..mampu tahan ja la..tp tak mampu nk pi bg nnti tkut dya malu plak hahaha

zaL_cdpx said... [Reply]

haha..busuk only ~

YOUsoF said... [Reply]

Qistina Tu la pasal kan. Orang pun jadi selesa nak dekat ngan kita nanti..

wah² tidak bagus di situ.. takut nanti lelaki terperasan pulak ;D

*Tapi pompuan pun ade gak jenis camni.. (adik yang cerita)


hehee tahiah. Mencuba selagi terdaya ;D

Yan said... [Reply]

adakah yg di sebelah audi itu fadhil manap? lalu yang disebelah fadhil manap(kalau betul lah) itu sape?

aku macam nampak azrul dekat situ..betul ke?gambar bile nie wei?akrab dengan kak mail ni ha..

YOUsoF said... [Reply]

efa> Penah jugak ade officemate camtu. Perokok tegar, paham² jela bau camne kan.

hehee camtu pon ade, ingat dalam drama je ade hehee. Takpe malu kejap demi keselesaan kawan yang lain kan ;D


zaL_cdpx> Hahaa only ;D


Yan> Hehe betul tu Cik Yan.. sebelah Padil adalah Khair Mia'on.. Azrul sebelah aku. Idham paling rapat ngan Kak Mailah hehee.

mase ni darjah 4 or 5 sekolah agama camtu la. (sempat keluar satu album je) HAHAHA

BENA said... [Reply]

hadoiiiiiiii . aku de gak membe tak pakai deodorant ni . die bantai pakai bedak jek . tapi selamat bijak dan pandai . so aku terpakse jugak hadapi sebab aku nk bodek kepandaian beliau. HAHAHAHAHAHAH * jahat tak aku ? *


wahhhh tak sangka2 ko pandai maen tepuk2 upenyeeeee . bagus2 akhirnye teka rangkaian ko ade jawapan . gud boiiiii . HAHHAHAHA =)

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

ada kawan mcm tu..... tp dia cantik... ramai org suka...

cik nur said... [Reply]

lain manusia lain ragam nyer ada yang tak suka nk mandi dan mcm2 lagi la hehehehe
tapi kan tak pernah la plak dgr melecet hidung hahahaha

Qistina said... [Reply]

betol-betol, bila bersih ni orang pun selesa dekat...
tapi utk awek2 jangan pakai perfume kuat sangat lak....
tak pasal ade mamat yang tak boleh tidur mlm....
bahaya tu!

cam Efa, tak reti la nak jujur ngan orang camni....
tahan je tapi kesian lak kat dia coz nanti orang len pun mesti kutuk2 dalam hati gak....
sabow je la kan...

Markonah said... [Reply]

ahaaa aku pon ade mmbe cam ni gak. tapi nasib baik dia dah pindah tempat belaja. kahkahkah..

Ard said... [Reply]

parah kawan ko tu

ini q i L L said... [Reply]

kene tegor lah baru dia tahu kut. :)

alexa yussida said... [Reply]

tak kesa la laki ke pompuan ke..mmg hampess je kalo jenis yg tak reti nak jaga kebersihan nih..aduhhh..tang2 tu gak kuakn perfume letak kat hidung..huhuhu..

almak salah la teka..da agak da yg bulat tu tapi haishhh..hehe

apik pehe said... [Reply]

isk3..bahaya benor..at least kalo xder deodorant pon..pkai la bedak sikit ker..ni x..semuanyer dia x pkai..haishhh

YOUsoF said... [Reply]

BENA> Hahaha tu dah kira mcm manipulate orang gak sambil menahan hidung. Tapi ok kot sebab ko bodek benda yang baik ;D

heheh boleh tahan la, tapi tak pandai nak bawak lagu TAK KU SANGKA TAK KU DUGA lagi la hahaha

CGG said... [Reply]

naseb baik hubby cgg wangi:0
hhe

YOUsoF said... [Reply]

::FAIZ FARISH::> Oh yeke.. tapi kalau cantik + wangi lagi la ramai suke kan..


cik nur> Hehee tapi ragam camtu sangat² tidak bagus ye kawan² ;D

hahaa saje kasi hiperbola sikit ayat tu..


Qistina> Betul tu.. Bahaya dan berdosa sebenarya kan kalau dah terlebih wangi dab buat orang lelaki tertarik.

Same la.. cam tak sampai hati nak begitau kan.


Markonah> Oh yeke.. kat mana² ade orang jenis camni kot selagi diorang tak pandai jadi wangi.. ;D

ToshioMario said... [Reply]

wahhh sangat2 air pollution, pttla lapisan ozon makin menipis..

U ptt g klinik ENT (mate, tlinga, etc) , pegy ye!

BENA said... [Reply]

kire aku bijak membodek kan kan ? HAHAHAHA


aku tergelak bace balasan komen ko ni . sebab NGANJEN ko terbaek ! hahahaha


ko nganjen aku dengan lagu tuh ! WAKAKAKAKAAKKA =)

cintatehO said... [Reply]

eee ngerinye tgk pic nmpk tulang 2..

YOUsoF said... [Reply]

Ard > Kalau dia parah, kitorang lagi parah kuasa 2 Ard..


ini q i L L > Hehe mula² segan gak nak tegur, tapi bila kitorang dah tegur, jawapan dia tula... " takut kulit melecet" ;X


alexa yussida > Hehee kalau kita tekup hidung ngan hand key sampai agak² bau dah redha baru nafas cam biasa balik ;D

hehe takpe masih ada plan B rite?


apik pehe > Tula masalhnye Pik.. membayahakan bau persekitaran sungguh kan..


CGG > Hehee anda patut bersyukur di situ.. ;P


ToshioMario > antara sebabnye kot hehee.

Takpe tu cerita 3 thn lepas je ;D


BENA > Hahaha so sekarang teknik bodekan ko makin bagus kah?

HAHAHAHA ko kan jenis tak kesah.. ;P


cintatehO > So sama²lah kita jadi manusia yang bersih + wangi okeh.. ;)

Intan Tengku Bokhairi said... [Reply]

haha intan ada sorg kwn mcm ne. and dia selalu confident ckp dia hensem. dh tak larat nk perli dh. mcm tak mkn saman ja smpai gf dia tinggalkn dia pn dia tk sedar2 lg. smpai skang mcm tu jgk. susah betol nk bg dia paham.

YOUsoF said... [Reply]

aduuh.. camtu sekali ke Intan? Macam kesian lak ngan mamat tu, tapi kebersihan pandai² la pikir sendiri kan..

deefaLya~ said... [Reply]

adoiii~ mau pening kepala. =P

YOUsoF said... [Reply]

mau tak mau memang pening kepala kami mase tu.. ;D

BENA said... [Reply]

teknik bodek aku skg dah makin bagus . sebab ko yang ajar . erkkk . HAHAHAHA .


bena tak kisah YOUsof . * ala2 gedix weh * . HAHAHAHA =)

YOUsoF said... [Reply]

Aku pulak yang ajar? ape² je janji ko jadi seorang yang lebih baik..

THE LEKAT LEKIT STORY said... [Reply]

bkn takut kulit melecet tu tp dia confident dia wangi dah..

YOUsoF said... [Reply]

Tula masalah beliau yang buat kitorang 'sengsara'..

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails