Thursday, November 18, 2010

Teka rangkaian












* Rangka lembu Pak Cik Md Syah semalam siapa lah yang dapat agaknya kan.

lagi * Sekarang memang dah agak lali kita dengar pasal rangka manusia kan. Senang² je diorang 'cabut' nyawa orang lain ;| *dunia akhir zaman~




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -





Yang ni pulak aku nak selit agak lama dah sebenarnya tapi lepas
Cik Bena buat jugak gores dan teka hi heel 3 inci dia tu. Aku nak buat jugak lah, kira macam balas teka lah lebih kurang ;D

~Band NAROCK kitorang dulu~


Kat sini saje aku nak selitkan sedikit teka-teki-tekuk.


AGAK² KORANG BLAH MANA POSISI AKU?

23 comments:

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

Mcm2 sekarang ni...nyawa takde nilai

YOUsoF said... [Reply]

Tula.. menyedihkan.

cik nur said... [Reply]

posisi yerk mcm main gitar jer hehehe
nur nak tanya mcm mna ucop wat ble ucop tulih nama cik nur bila tekan nama tuh terus gi blog nur erm bleh ajar kan hehehe

YOUsoF said... [Reply]

hehe silap di situ.. saye adalah jari bangku = tak pandai main gitar hehee

gigi rongak said... [Reply]

haha..posisi ko ni kompem menyumbangkan suara ko tu.. wakakaka

blogz n0ra =) said... [Reply]

biler phd mguasai dunia cam 2 la~

Cik Akma said... [Reply]

mendalam mksud yang part1 tu.

Myra Arshad (: said... [Reply]

pergh. rangka rangka.

Qistina said... [Reply]

kadang-kadang rasanya cam fed up je baca paper dengan cerita2 sal bunuh ni...
biasanya lbeh dari satu kes sehari...
makin hari makin menjadi-jadi je dengan kebrutallan yang berganda-ganda....
nauzubillah!!

hrmmm....
agak kbkk soalannya....
ermmm yang rambut kaler biru, pegang mic tu kot....

alexa yussida said... [Reply]

posisi ke-3 dr kanan,yg pkol2 tu kut..ntah!sama jee..bantai:p

dunia akhir zaman...bila dunia letak dihati..sigh~

♥e'in♥ said... [Reply]

mcm2 dh skrg nie..

BENA said... [Reply]

rangka orang . pastu hancur pulak tu . mcm kne mesin . lagi teruk . ish3.


pehhhh ko amik mood aku nk men teka teki ekk . HAHAHA =) aku nak tekaaaa!! aku rase ko ko 3 dari kiri . ko men bunyi cam kecing kecing cing cing . xpon kan kan yang belah kanannnnnnnnnnnnnnn SEKALI . ok tak jawapan aku ? HAHAHAHA =)



aku arap teka teki ko ni ade jawapan . jgn tiru cam aku . xde jawapan . buat org tertanye . HAHAHA =)

bidadarihijau said... [Reply]

zaman skunk mmg menakutkan...tarik nyawa orang macam tarik nyawa pae lagi...

bt tgk gaye mcm guitarrrisss kott..hahaa..padahal aku yg suke guitar..

Ard said... [Reply]

belah kiri ujung skali~

YOUsoF said... [Reply]

gigi rongak> hahaa nyaris² betul la tu rongak.


blogz n0ra =)> Sangat betul tu Nora..



Cik Akma> Yup.. sedalam Sungai Lui..

YOUsoF said... [Reply]

Myra Arshad (:> Pergh.. rangkarang..


Qistina> Betul lah.. ada je kes gilak camtu kan.

Hmm betul la tu kot hehe. tapi teka teki tu tuk yang atas. agk² Qis blah mane?


alexa yussida> Hehee nyaris² tepat la awak... ;)

kalau tak mmg main bonggow tu, tapi kawa tu lagi teror, so dia main sambil nyanyi..

yelakan.. dunia mmg banyak pancarobanya..

apik pehe said... [Reply]

yg main gitar tu kot..opss..salah2..ehmmm..no2 dari kanan..hehe

YOUsoF said... [Reply]

♥e'in♥> Betul tu... macam yang pakcik ASTRO cakap tu..


BENA> Tula.. bayangkan camne la agaknya perasaan family mangsa kan..

hahaa takpe je kan? ;D

nyaris² dah tu.. gud try hehee


bidadarihijau> Betul lah tu.. manusia... dah ilang perikemanusiaan...

hehee silap di situ saya adalah tangan bangku = hanya pandai petik gitar.. hehee


Ard> Ha.. jawapan ko betul Ard.. tapi kalau ko pilih kedudukan yang betul la ;D


Ard> hahhaa.. anda pastikah En. Apik?

Qistina said... [Reply]

utk gambar atas, 2 dari kanan??

Ard said... [Reply]

belah kanan ujung skali
hahaha

BENA said... [Reply]

alaaaa nyaris2 pulak dah . xleh jadi nih . aku xnk nyaris2. HAHAHAHAHA =)

Roxy zai said... [Reply]

dua dr kiri!=p

YOUsoF said... [Reply]

Qistina>hehee mekaseh² sebab meneka lagi...


Ard> hehee mekaseh bro tuk tekaan ke-2 ni..


BENA> HAHAA nasib la Dik Bena oi ;DD



BENA> hehee.. ok²

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails