Tuesday, November 30, 2010

Kerajaankah Swastakah?






* Dipinjamcuri dari Bharian.
Lagi * Bagi aku, ikut kemampuan sudah~

13 comments:

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

hahaha, ni sindiran ni....

YOUsoF said... [Reply]

haha sindiran yang tepat ke batang hidung.. ;D

CouLeur de Chiqu3 said... [Reply]

ahahha..tu byran kepada layanan ,senyuman,consultation,kepntasan buat kerja,..hohoooo...rabak2

YOUsoF said... [Reply]

hohoho rabak + terkejut kera.. ;DD

efa said... [Reply]

hahaha...yerp sokong tu ikut kemampuan...la senang abis cerita hahaha :)

YOUsoF said... [Reply]

Kan3.. jimat pun jimat.

alexa yussida said... [Reply]

hehehe..depends la kan..kalo tak mampu krajaan sudeyh~

tp kerajaanyer sgtlaaa lambat..kena tgu lama..tp tuhla,brg free/murah kan

Yan said... [Reply]

huu...tu lah..memang tak dinafikan kalo g spital kerejaan nie servis lambat sikit..jadik nya kalau tak puas ati carik je borang aduan pelanggan yea..sebab orang kita nie memang nak kena ketuk baru nak jalan keje..time2 kerajaan tengah sebok2 dengan KPI dan SSR nie, borang kepuasan pelanggan dan aduan memang sesangat di nilai..so ape lagi, adu lah..hehehe ;)

Yan said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
YOUsoF said... [Reply]

alexa yussida > hehee betul².. nak barang muraaah, kena banyak sabaaar ;)


Yan > hehee bagus².. ko rajin mengadu lah Yan eh? ;D

Yan said... [Reply]

hahaha...aku duduk dekat komuniti yg sume keje gomen nie nak mengadu ape nyer..belum sempat aku mengadu orang lain dah buat dulu dah...melepas i..huhu

BENA said... [Reply]

aku pon sokong ko ! ikut kemampuan sendiri sudaaa . heeee . =)

YOUsoF said... [Reply]

Yan > Haha ngadu direct to the boss jela ;D


BENA > hehe tu pilihan terbaik kot ;)

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails