huu...tu lah..memang tak dinafikan kalo g spital kerejaan nie servis lambat sikit..jadik nya kalau tak puas ati carik je borang aduan pelanggan yea..sebab orang kita nie memang nak kena ketuk baru nak jalan keje..time2 kerajaan tengah sebok2 dengan KPI dan SSR nie, borang kepuasan pelanggan dan aduan memang sesangat di nilai..so ape lagi, adu lah..hehehe ;)
13 comments:
hahaha, ni sindiran ni....
haha sindiran yang tepat ke batang hidung.. ;D
ahahha..tu byran kepada layanan ,senyuman,consultation,kepntasan buat kerja,..hohoooo...rabak2
hohoho rabak + terkejut kera.. ;DD
hahaha...yerp sokong tu ikut kemampuan...la senang abis cerita hahaha :)
Kan3.. jimat pun jimat.
hehehe..depends la kan..kalo tak mampu krajaan sudeyh~
tp kerajaanyer sgtlaaa lambat..kena tgu lama..tp tuhla,brg free/murah kan
huu...tu lah..memang tak dinafikan kalo g spital kerejaan nie servis lambat sikit..jadik nya kalau tak puas ati carik je borang aduan pelanggan yea..sebab orang kita nie memang nak kena ketuk baru nak jalan keje..time2 kerajaan tengah sebok2 dengan KPI dan SSR nie, borang kepuasan pelanggan dan aduan memang sesangat di nilai..so ape lagi, adu lah..hehehe ;)
alexa yussida > hehee betul².. nak barang muraaah, kena banyak sabaaar ;)
Yan > hehee bagus².. ko rajin mengadu lah Yan eh? ;D
hahaha...aku duduk dekat komuniti yg sume keje gomen nie nak mengadu ape nyer..belum sempat aku mengadu orang lain dah buat dulu dah...melepas i..huhu
aku pon sokong ko ! ikut kemampuan sendiri sudaaa . heeee . =)
Yan > Haha ngadu direct to the boss jela ;D
BENA > hehe tu pilihan terbaik kot ;)
Post a Comment
Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)