Thursday, April 28, 2011

Humble mumble













★ Dah itu sahaja. Simple tanpa pimple. Ada cerita nak kongsi pasal humble mumble ni?~


23 comments:

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

akupun humble je senanye......

YOUsoF said... [Reply]

hahaha.. tu yang ramai wanita minat ngan ko kot.... ;D

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

im humble
hikss

adwafarahin said... [Reply]

adwa try nk jadi humble :)

YOUsoF said... [Reply]

Anisa Hang Tuah > Tak tanya pun.. ;P


adwafarahin > Gud². Make sure not too much ok.. ;)

Amna.Qadeeja said... [Reply]

hehe humblela jgk,oke perasan haha :D

YOUsoF said... [Reply]

Amna.Qadeeja > hahaha entry ni memang nak kasi korang rase perasan...... kejap. ;D

najihah sahami said... [Reply]

yep..hidup simple tanpa pimple!!tp ni pim0le banyak giler ni. xsimple dh jdnya..huhuhu

apik pehe said... [Reply]

haha..mish tu mmg dah bnyk pimple..haha

humble sikit jer yousof..hehe

Shamsuddin Amin said... [Reply]

ntah la...
ak rase ak hamble kot... LoL

♥e'in♥ said... [Reply]

wah.. byk mksd 2.. e'in pon humble ape.. hehehe..

Oasis said... [Reply]

Humblenya rasa...

little_teddy said... [Reply]

ko humble ek..baguih la yer..hehehehe

ehh..bleh je panggil aku Ted.No problem at all.hehehehhe

BENA said... [Reply]

humble ? ko agak2 aku ni humble ke x? ( aku tanye ko balik . hahaha )

YOUsoF said... [Reply]

najihah sahami > Hehehe jangan pening pale sangat ngan pimple tu.. kurangkan makanan berminyak. ;P


apik pehe > Pimple tu tanda hati dah berpunya kot Pik.. ;D

YOUsoF said... [Reply]

Shamsuddin Amin > Lol jugak... ;D

♥e'in♥ > Ha pandai² la kita pilih maksud mana yang kita suka ok. ;)


Oasis > Hamba pun rasa bumble begitu... ;D


little_teddy > Hehhe.. Tapi humble² pun biar bertempat dan berpada ye tak Ted?.. ;)


BENA > Hmm let me think first.. Perlukah aku jawab soalan aku sendiri?... ;D

Qistina said... [Reply]

boleh la...hehe

humble vs inferiority~

YOUsoF said... [Reply]

Qistina > Hehe.. tapi biar berpada rite?

alexa yussida said... [Reply]

haha..i love that quote :)

Qistina said... [Reply]

rite!sy sendiri masih cuba utk berpada2 coz selalu sampai jd xconfident...

YOUsoF said... [Reply]

alexa yussida > Hehhe thanx for ur love.. ;P


Qistina > Keep try ok Qist! ;)

CIK TOM said... [Reply]

suka hidup simple dan humble...

YOUsoF said... [Reply]

CIK TOM> Kipidon Cik Tom ok! ;)

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails