Friday, November 18, 2011

Bocah cilik #4



Minggu ni Umairah balik rumah mak bapak aku. Jadi, kehidupan aku sekeluarga jadi lebih hangat dan ceria daripada biasa. Keletah budak kecik memang sentiasa menggeletek hati sanubari orang dewasa kan.

Tangan dalam baju, pakcik dan makcik cakap pasal siapa tu?


Diharap pakcik dan makcik tidak kisah, nama saya Umairah.
Ini adalah pantun dua kerat yang 'cool'.


Kalau hari tu, dia pandai angkat tangan, angkat kaki bila disuruh. Lepas tu buat bunyi kucing dan lembu. Kali ni dia kembali dengan ilmu yang semakin bertambah di dada hehe.


Sekarang dia dah pandai buat bunyi ayam, cicak dan terbaru bunyi anjing, mungkin terpengaruh dengan kartun catdog hehe. Dia jugak suka masuk biik kalau dengar orang mengaji waktu lepas maghrib, semoga besarnya nanti jadi anak yang solehah. Aminnn.


*Bocah cilik = budak kecil


Kauorang boleh je tinggalkan komen selain perkataan "comel" kat bawah ni. Hamba tak kisah. ;D


Sekian, wassalam.
Masih ada plan B.


39 comments:

Azham Vosovic said... [Reply]

hahaha.... jahat kau eyh....

memang comel kanak-kanak itu...

I'm sure you'll have a cuter baby one day hahahaha

ABU said... [Reply]

comel..huk huk

Fathiah Hamim said... [Reply]

nak geget pipi dia!

ABU said... [Reply]

aku setuju, mmmg telatah budak kecik selalu megeletek hati sanubari orng dewasa.. tapi kdng2 blh buat aku pening mcm yg aku tenga alami kat kampg skung ni..hahahaha

CiK Eyni said... [Reply]

beliau sgt suka main henset pink saye itu..

juge spec comel gue

hahah :)

syakey said... [Reply]

alhamdulillah,esok esok ni suka ngaji la ni.


;D

Original CikTeddy said... [Reply]

kacak senyuman :)

budakampung said... [Reply]

hensem~ hahahaha =P

semutsengal said... [Reply]

ayu. Sekian.

alexa yussida said... [Reply]

hahaha kiut! :P

anak buah kte namanya humairah..nak sama dah tuh :)

aiEz said... [Reply]

Ak nak cakap dier memang comel...sebab dier terlalu comel...:)

si robot comel said... [Reply]

dia kiut-miut,hehe

Faaein Talip Roy said... [Reply]

hahaha.. serius.. comel seh..

teringat dekat anak sedare aku..

tapi nak ambil pic budak kecik ni.. perlukan kesabaran yang tinggi jugaklah..

adwafarahin said... [Reply]

hihi xde gigi lg yer?

bagus! kecik2 da suka dgr org ngaji ^^

Anif Abdullah| AA said... [Reply]

hai umairah.. pakcik nak cubit pipi boleh? hehe

apik pehe said... [Reply]

hahah..nak cakap comel jugak..

aminnn..semoga budak tu akan menjadi insan yang solehah di kemudian hari

alongxp said... [Reply]

harapnye camtu lah... amin...

syahirooAhmad said... [Reply]

beb beb beb beb beb.. wahh anak buah ke anak sendiri? Lanang kan? :)

teko rene nak ngombehh. <-- erkk aku main hentam je..

ape Pon aku rase cam nak cubit pp bocah cilik ni...geram ... grrrrrrrrrr...

ishiko said... [Reply]

hah
terkezot tgk gambar tu brgerak ^^

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

comel

syrupmasin said... [Reply]

kau bile lagi nak lahirkan anak?? haha

Miz Novexx said... [Reply]

COMEL
COMEL
COMEL
COMEL
COMEL
COMEL
COMEL
COMEL
COMEL.....
adoi... dah tak larat nak taip
pinjam sehari???
>.<

syafiqakarim said... [Reply]

aku tak tahan lah tgk budak kecik.
:)

Far8 budak baik said... [Reply]

aminnn...
nnti besa nnti mesti dy akan
jadi budak yang baik..
=)..
bapak touched cite kau ni..
haha

Lea Isnawi said... [Reply]

ala tomey tomey!


gaya boboi..hihi

khairul akmal bin azman said... [Reply]

anak ko?

BENA said... [Reply]

hahahaha . kene sound awal2 pasal perkataan comei .


nanti dah makin besar . dah boleh panggil pakcik Utop. heee ;)

Rtp Farra Arisha said... [Reply]

cute beneh..(comel klo dalam bahasa kalimantan itu melakukan perkara yang tidak senonoh). so, i better say cute compared to comel. hehe. MMMUUUUAHHHH to her cheek :*

Myra Arshad (: said... [Reply]

holloh2. comel je kan.

efa said... [Reply]

ala2 meme comey eh umairah ni..

"hai sya umairah
comel kan kalau pipi kita tembam"? ehehe

ahaha gurau2 ja mmg comey ler..

qlah said... [Reply]

tetiba rindu kat anak sedar aku T_T

محمد رازيق said... [Reply]

comel.. erk.. Cute.. haha.. lama tak lawat blog ang bro..

missSenget said... [Reply]

cpt2 dpt anak weh..

mesti lg comel..!

Fee Hafeezah ketuk keyboard said... [Reply]

famous kau wahai Umairah..baguslah kan ade pakcik yg suka melayan kerenah kau kan umairah..gigih si pakcik mengajar benda baru..hehe :D

nabilah_2908 said... [Reply]

tak kira...nak cakap gak..

COMEL..!!!! pipi dia bambam..geram lak tgk.. :)

Nurul Iman Rosman said... [Reply]

mak aihhhh,

COMEL GILAKSSSS! :)

Syahirah Suhaili said... [Reply]

haha..aieh..nape xleh komen comel? haha..tp memang comel la umairah..hehe..senyuman maniss..macam senyuman usop x? haha :D

Cik Anita said... [Reply]

ada je kan cerita pasal anak2 buah kau.. anak kau pulak bila? keh keh keh.

atiqah said... [Reply]

kenapa tiqa buat gambar gerak2 atau kata nama lainnya giff tak jadi.tutorial please!!

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails