Thursday, November 17, 2011

Kufur | كوفور






37 comments:

najihah sahami said... [Reply]

kufur nikmat, kufur hakikat. berpalinglah pada paksi semula.

Aisyah Aina said... [Reply]

tak sedekah, berbangga2 dengan harta yang ada tu kufur nikmat..

elakkanlah dan selalu bersyukur :)

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

suka komen Aishah

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

sentiasa bersyukur

alif haris said... [Reply]

bersyukurlah dgn kurniaan Allah

aiEz said... [Reply]

manusia biasanya kufur nikmat yg diberi percuma...

*yousof,thx bgtau mksud yg ak xphm tu..hrgai sgt,ilmu tu...^^

Lea Isnawi said... [Reply]

sentaisa bersyukur. sentiasa ingat DIA. dan haruslah sentiasa sabar dengan ujian Nya

Umie Artoqiemie said... [Reply]

dimulai dengan BISMILLAH
disudahi dengan ALHAMDULILLAH..
hidup saling ingat mengingati, oh indahnyaa :P

Rtp Farra Arisha said... [Reply]

mempraktikkan diri supaya sentiasa bersyukur dengan setiap nikmat yang tlah di kasi pada hari, waktu dan detik ini! :'))

si robot comel said... [Reply]

sentiasa bersyukur apa yang diberikan.

sergeant keroro said... [Reply]

syukur. alhamdulillah :)

Anif Abdullah| AA said... [Reply]

belajar lah bersyukur kan? :)

Azham Vosovic said... [Reply]

YOU: thanks for sharing....sangat cantik gamabr di atas...

ILA HonEyBuNNy said... [Reply]

alhamdulillah...;-)

Far8 budak baik said... [Reply]

setelah aku lama tak berblog..
kau rindu aku takk???
jawab ar..pliss ar kate rindu..
hahaha!

Jue said... [Reply]

Syukur. Hendaklah sntiasa bsyukur. Kalau ada rezeki lebih, jgn lupa byr zakat.
Psst;gambo kat 'tmn bunga' mak ko ke beb?lawo & klasik!

fathiahRAIHANA said... [Reply]

bersyukurlah supaya tak terjejak ke dlm kekufuran :)

Liyana Zahim said... [Reply]

Ha'aaa.. Kufur dan tatau nk bersyukur.. Igt kat dri sndiri gak..

Cik Anita said... [Reply]

sentiasa bersyukur atas kehidupan ini InsyaAllah :)

syrupmasin said... [Reply]

kufur nikmat yg di beri percume :)

Fara E's said... [Reply]

jgn tlalu megah dgn apa yg kita ada , slalu bsyukur la (:

Fara E's said... [Reply]

jgn tlalu megah dgn apa yg kita ada , slalu bsyukur la (:

Myra Arshad (: said... [Reply]

alhamdulillah atas kurniaan d beri :)

Nursyahira izzati Ngadimon said... [Reply]

subhanallah .

#bersyukur dgn ap yg ada :)

lynda salim said... [Reply]

hey its friday !! happy read this . semoga kita sama2 ambil ikhtibar :)

aReLaN said... [Reply]

so,kita jgn la kufur ngan nikmat yg ada.hdup kita ni pn nikmat pemberian dari-NYA juga.so syukurilah segalanya yg kta ade

adwafarahin said... [Reply]

syukur alhamdulillah ngan ape yg adwa ade skrng :)

semutsengal said... [Reply]

Errrk,,

aku baru lepas makan. Alhmdullilah kenyang.

Hanie_Dew said... [Reply]

alhamdulillah masih bernafas msa tengah komen ni. alhamdulillah masih sempurna fizikal.


kenapa pc ko takde pembesar suara? pelik.anyway, thanks for watching.

Hanie_Dew said... [Reply]

tp ofis aku pun bukan bapak hamba jgk yg punya. spekar build in the cpu. hihihihihi

c'axoera said... [Reply]

jangan sampai lupa diri...

Cik TeN10 said... [Reply]

dunia makin hampir ke penghujungnya.. takutt..

Papa Mifz said... [Reply]

bersyukur la dgn segala nikmat yg kito perolehi...

syafiqakarim said... [Reply]

kufur nikmat :)
dunia sekarang.

Tasha said... [Reply]

kufur yg paling mudah jadi dalam diri manusia~

Faaein Talip Roy said... [Reply]

banyak perkara yang kita kena ingat balik..

Fee Hafeezah ketuk keyboard said... [Reply]

kufur, bongkak sangat mmg tak dig..alakkan..so, bersederhana adalah lebih baik..

Ingat ALLAH balasannya pasti tak menghampakan :)

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails