Sunday, July 24, 2011

Remembering sunday

Assalamua'laikum sahabat ;)




Entri ni akan lebih gerek kalau korang baca sambil layan lagu atas tu. Kalau korang tak rasa gerek, boleh je luahkan dekat ruangan komen bawah ni nanti.

Apa yang ada pada hari ahad ni? Mesti ramai yang jawab ada manusia yang masih terbongkang atas katil tatkala matahari menunjukkan diri dan bahangnya. Mungkin ada jugak yang jawab tengah berjoging bersama jiran sebelah kiri.. ;D Tapi kalau aku biasanya tengah sapu sampah, tak pun layan dangdut kat channel indo hehehe. Layan lagu pop la, apa barang dangdut. Kata seorang kawan aku. (tapi itu hanya rekaan okeh) ;D

Ikutkan banyak je benda manis dan pahit yang berlaku kat aku pada hari ahad. Tapi lebih baik aku ingat yang manis² je kan. Paling kurang aku boleh tersenyum sambil sapu sampah kat laman rumah.

Masih aku ingat, sementara tunggu masa tayangan kat pawagam, aku makan la dulu. Tapi air yang sampai tu tawar, yang memaniskan cerita ni adalah ada orang yang sudi menambahkan gula dekat air aku tu ;) Korang tak rasa cukup manis ke hari ahad itu? hehehe

Cerita manis lain aku kongsi nanti² ye, nak jumpa jiran sebelah kiri dulu. wassalam.



37 comments:

semutsengal said... [Reply]

saya rasa tak gerek sebab lagu diatas tak feel..


AHHAHAHAHAHAH

stuck said... [Reply]

ahahaha...spe owg yg mnmbah gula tuh ek?? aaauuuwww~~ sssoo sssaawweettt!!! muahahhaha~

BENA said... [Reply]

gerek tu pe sebenanye YOUsof wey ? ke kerek ? hahahaha ;)


errrrrrrrrrrrrr.. aku feel ckit2 jek lagu tuh . huaaaaaaaaaaaa!



tolong la aku ! aku sumbat abes kat umah skg nih . ;(

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

gerek tu basikal

kan?

Azwa Mohamad said... [Reply]

kuat berangan ni, haha... tengah sapu sampah pun boleh teringat ingat kenangan manis (^__^)V

Unknown said... [Reply]

hari nie sabtu ker ahad ea???

gagaga..gurau shje..

najihah sahami said... [Reply]

sama la usop. ahad bnyk perkara manis dan pahit. hari2 lain pun sama. buang yang pahit amek yang manis. kan. hehe

:)

khairul akmal bin azman said... [Reply]

ahad..gua suke ingat manis2 jew..hehe

Anonymous said... [Reply]

Sundayyyy? Haha, igt kte slh tgk tarikh td XD

Lagu ta hbis dgr entry dh hbis baca :D

ps: Everyday ade bnde manis happens^^

Unknown said... [Reply]

mmg gerek la, sapu sampah pun sengih jek...hihi
senyum ada makna ek...huhu

Aisyah Aina said... [Reply]

kena baca entry ni esok...baru ada feel hari ahad..hahaha

Unknown said... [Reply]

igt pahit la..baru bole kurg darah tinggi :D

Anonymous said... [Reply]

lagu tak boleh play.
tenet slow
:(

Izzaty Ishak said... [Reply]

Whoaaa layan All Time Low la? Zaty ada geng nih. Suka lagu ni kot! XD

Anonymous said... [Reply]

apakah???=,=??

ishiko said... [Reply]

jiran sebelah kiri?
tiba2 tgk sblh kiri... err

EzayHadry said... [Reply]

owhh hari ahad di ganu lain..pagi2 bangun dohh sebab sekolah..(tu dulu la)...tapi kat sekolah ari ahad best..de subjek PJK dalam kelas..memaniskan ahad ezay dlu2..hahaha zaman jahat2 la..sekarang baik doh

Alif Haris said... [Reply]

jiran sebelah kiri ko bkn anak dara tu ke ??
perghh syok r joging dgn awek ^^ hehehe

vampire's lovex said... [Reply]

bnda2 manis kdg2 je ingt,bnda pahit yg selalu di ingat..huahhhhh

::ini belog saya . cinta hati saya:: said... [Reply]

sunday oh sunday

sambil sapu sampah pun bole tersenyum teringatkan pahit manis kehidupan .

hehe

:)

Unknown said... [Reply]

apakah ? muahaha

lilypelangi said... [Reply]

ahad ?

bagi aku rasa sama jer gn hari2 lain . sebab aku ng cuti selama 4bulan lbih . huhu


best la lagu yg kau letak nie

PADLE said... [Reply]

lagu tu buffer lame sangat la bro..ilang feel aku...^^

Unknown said... [Reply]

err a'ah buffer lme sgt hee

kat sini ari ahad xcuti haha

Unknown said... [Reply]

haha..gerek tu beskal ker?

Hanys Najib said... [Reply]

sapa sudi menambahkan gula dekat air ang tu..future wife ka.. haha

Unknown said... [Reply]

manisnya kurma ini sop..hahaha..ewahhhh kau..bermadah helah dihujung minggu :D

Cik TTK said... [Reply]

oooo...ko joging ngn nani eh?haaaaa kantoi...hahaha

WZulhilmi said... [Reply]

Sempat lagi senyum sambil sapu laman. LOL. Org tgk dr jauh ,tebiat apa budak ni. LOL!

YouSOF said... [Reply]

muhamad hanif > Saya tidak kisah pun awak.

HAHAHA

stuck > Hahaha.. semanis kurma Yusuf Taiyoob..

BENA > Gerek tu orang Singpore biasa sebut.. yang aku paham gerek tu macam cool/ bagus la.. tak tau la aku silap ke betul.


sumbat tu apa sebenarnya ek? aku pulak tanya ko.. lebih kurang boring ke?

Anisa Hang Tuah > Ntah la Nis.. ;D

Miz Novexx > Tak sangat la.. kadang² je macam tu hehhe.

cucu umie > Hari sabtu tu aku buat auto publish sebenarnya Yie.. tapi ntah dia terus publish. pelik jugak aku..

najihah sahami > Hehehe betul dan betul.. ;)

khairul akmal azman > Sama la bro.. kadang² teringat yang pahit, terpaksa telan jela kan.. ;D

Nurnajwa > Haha ntah buat auto publish tuk ahad tapi dia keluar jugak hari sabtu.. blogspot bengong kejap kot..

betul², contohnya macam dapat sticker sendiri kan.. ;D

mamaNoriz sini. > Boleh tahan bermakna jugak la kak... hehehe

Aisyah Aina > Hahaha hari ahad kan ko kena basuh kasut, baju, beg sekolah... sempat ke nak baca.. ;DD

syrupmasin > Dah try, tu aku nak ingat manis² pulak.. boleh tambah kandungan gula dalam darah.. ;D

chemay > Usop nak nyanyikan kelaut pulak nanti.. ;D

YouSOF said... [Reply]

Izzaty Ishak > Hehehe cantek! bertambah lagi sorang geng bas sekolah. ;P

soooooour > Apakah? Entahlah? ;D

ishiko > Senyum la sikit kat jiran tu.. ;)

Ezay Hadry > Oh ha'a sana lain ek..

PJK, aku minat habis dulu kat sekolah sebab tak payah nak gosok baju pagi² hehe.

molek la tu dah baik, ramai anak dara berkenan.. ;D

alif haris > Hahaha.. anganan je tu Lip.. tapi dulu kitaorang memang selalu main sama² pun...

vampire's lovex > biasala kan.. macam jugak coklat pahit, orang ade je yang suka kunyah dan telan.. ;D

::ini belog saya . cinta hati saya:: > Baru orang panggil ahad yang manis... kan. ;D

Faraa Eiman's > Satu lagi soalan apakah?

jawapannya.. entahlah! ;D

lilypelangi > Pandai²lah ko meriahkan hari² cuti ko. ;D

hehe orang bag aku lagu ni, aku memang lagu camni..

padle > Takpe. aku dah tolong feel untuk ko.. ;D

Amna.Qadeeja > Hehe takpe kami paham..

apik pehe > gerek tu macam cool, bagus, mantap la Pik. mengikut pemahaman aku la..

h A n Y S > Siapa? Orang yang sudi la. ;D

Fee Hafeezah ketuk keyboard > Hahaha.. nasib baik ko paham.. Tapi ada jugak manusia yang tidak paham entri ni.. apakah? (aku pulak yang tanya) ;DD

Cik TTK > Hahaha.. jogging tu aku maksudkan kitaorang main² masa kecik dulu la Yan... ;D

WZulhilmi > Kehkehkeh,, baru la tak rasa penat sangat². lagi bila matahari dah naik, rasa macam sampah tu tak habis² pulak.. ;DD

Unknown said... [Reply]

err...ape da sop.. hmm..kau express feeling kau kan? kan? kan? hahaha..

Kau nk gitau yg hujung mggu tak berapa best..ye aku paham..mesti kau tak tahu nk buat ape kan..

kan sop? kan? kan?

eh, cek emel, aku dh send dh alamat aku ..

upah posmen perempuan tau hantar sticker tuh..

hahaha :D

Alif Haris said... [Reply]

hehehe .. cpt2 masuk minang .. pastu kawen .. dah suami isteri nnt senang nk joging sesama :D

notaComeI said... [Reply]

Nasib baik masa sapu sampah tak jatuh longkangkan hihi.
Anak siapalah baik sapu sampah dekat rumah tukan hihi.

Unknown said... [Reply]

hahaha..ingatkan beskal..ok2..aku apik take note

Aleen Aiden said... [Reply]

wow,suke lagu dangdut ape?keh3 :P

Abu Bagi said... [Reply]

aku pulak pgi berhuha huha hari ahad sampai demam..:)

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails