Thursday, July 28, 2011

Terbaik

Hadiah terbaik kepada musuh - Kemaafan

46 comments:

peachippo said... [Reply]

andai ia semudah kate2 pasti aman je dunie kan ...kekekke :)

YOUsoF said... [Reply]

Betul dan betul. Orang yang berbadan sasa sekalipun belum tentu cukup 'kuat' untuk maafkan orang lain.

Fee Hafeezah ketuk keyboard said... [Reply]

hooiii, musuh dalam selimut ke..haha..

Bagus lah nak dekat raya nih, bermaap-maapan lah ye sop..:D

YOUsoF said... [Reply]

heheh betul.. nasib baik ko paham. Nak bebel lagi takut korang lemah pulak.. ;D

ecah mashuri said... [Reply]

sejuk hati tengok pic neh :)

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

betul kata peachippo

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

alhamdulillah.

YOUsoF said... [Reply]

ecah mashuri > jomlah sama² sejukkan hati... ;)

::FAIZ FARISH:: > Yup!

chemay said... [Reply]

maaf.
tapi susah nak lupa.
:)

syrupmasin said... [Reply]

maaf laju-laju :D

intan.maisarah said... [Reply]

setuju.
itu yang terbaik

Amna.Qadeeja said... [Reply]

perkataan maaf boleh mengubah seseorang atau sesuatu dari negatif kpd positif.

tanam sifat pemaaf dan buang sikap ego yang menguasai diri, pasti hidup akan tenang. ;)

Lalalililulu said... [Reply]

memng ni yg terbaek...hehe...thumb up!!

aleen aiden said... [Reply]

tp klo xbetul2 ikhlas payah juga sbenarnye tu.hu3

Izzaty Ishak said... [Reply]

Err maafkanlah zaty kalo ade wat salah ye ;)

Btw, sticker tuh da selamat sampai umah Zaty. Thanks Usop, especially sticker Angry Bird tu. Hahaha

siti suraya said... [Reply]

maafkan bole , lupakan , susah sekali (:

Hans said... [Reply]

wah
mendalam nih maksudnya
:-)

YOUsoF said... [Reply]

Anisa Hang Tuah > Alhamdulillah.. ;)

chemay > At least kita dah mulakan langkah yang baik.. ;)

syrupmasin > Baguslah Pak Tua ni.. ;D

intan.maisarah > ;)

Amna.Qadeeja > Setenang air di tasik.. ;)

Lalalililulu > thumb up jugak! ;D

aleen aiden > Paling kurang kita cuba nak jadi ikhlas.. ye dak leen? ;D

Izzaty Ishak > Maaf diterima.. ;)

Waah.. Sama², orang pertama yang dapat ni.. lega, selamat jugak Doraemon ke sana.. ;D

siti suraya > kalau susah sekali boleh cuba dua or tiga kali... ;)

Hans > Heheh sedalam Sungai Nil..

Miz Novexx said... [Reply]

maaf bermaafan tak semestinya time raya kan??? sepatutnya setiap masa boleh mintak maaf... heheh, (^__^)V

sergeant keroro said... [Reply]

memang terbaik!! XD

Izzaty Ishak said... [Reply]

Pandai jugak Doraemon tu cari pintu umah Zaty kan. Hahaha XD

Umie Artoqiemie said... [Reply]

Betul2.. betul2..

Nurnajwa said... [Reply]

Takpelaaa, kt dh maafkn slh awk. Heeeee ;D Mcm ade je.

syafiqakarim said... [Reply]

kalau musuh tu tak minta maaf?
lalalalaa

syrupmasin said... [Reply]

haha..bagus anak saudara ini :D

muhamad hanif said... [Reply]

maafkan aku ye YOUsof,

Raji and Yeen said... [Reply]

mudahan aku seikhlas itu untuk memaafkn para teman2 @ musuh ku =.=

Photophobia eyraa ! said... [Reply]

yes ! i think so , kalu semua nk MUSUH2 or gaduhh . bila nk baik2 ? halalkan andd ikhlaskan jea yg TERBAEKK *boboiboyy*

BENA said... [Reply]

BETUL TUH . aku sokong ngan ko !



nak dekat bulan2 pose nih . bole la maafkan musuh2 tuh


tapi ko de musuh ke ? heee ;)

GaRy™ said... [Reply]

forgiving is caring.. =)

ILA HonEyBuNNy said... [Reply]

saling bermaafan...

itu yg terbaik....;-)

alif haris said... [Reply]

betul tu usop :)
kemaafan adalah hadiah terbaik buat musuh :)

tieha ismail said... [Reply]

hurmmm btol btol btol...x perlu berdendam memanjang~

YOUsoF said... [Reply]

Miz Novexx > Betul dan betul sebab setiap masa manusia terdedah kepada kesilapan.. kan.

Berdendam pun buat sakit jiwa dan raga je.. baik berkasih sayang.. ;D

sergeant keroro > Heheh betul Geant! ;D

Izzaty Ishak > tak sia² bela beliau.. ;D

Umie Artoqiemie > ;)

Nurnajwa > Heheh Usop pun sama... ;D

syafiqakarim > Tu dia punya cerita.. kita maafkan, hati jadi lapang maaa.. ;D

syrupmasin > Pak tuanya baik, anak sedare pun sama la.. heheh

muhamad hanif > Aku pun sama Nip!

Raji and Yeen > InsyaAllah.. aku jugak.

Photophobia eyraa ! > Tok Abah : bagus cucu atok ni..... ;)

BENA > Heheh harap² takdelah yang jadikan aku musuh..

simpan musuh buat apa? baik simpan gewe.. kan.




maksud aku kumpul kawan.. ;D

GaRy™ > Caring is understanding... ;D

ILA HonEyBuNNy > Sangat betul tu Ila! ;)

alif haris > Musuh masih berdendam tu diaorang punya hal kan Lip..

yang penting kita dah mulakan langakh murni.. chewah.. heheh

tieha ismail > Tak berdendam langsung pun lagi baik kan Cik Tieha... ;)

stuck said... [Reply]

maafkan aq...aq slalu wt salah ngn ko...wah wah...heee~

lilypelangi said... [Reply]

minta maaf ye ;)




btw , thanx for sticker :D

YOUsoF said... [Reply]

stuck > Takpa aku paham ko.. ;D

aku pun sama.. hehe

lilypelangi > Orait, ambiklah maaf ni.. hehe


sama²..

najihah sahami said... [Reply]

tp bukan mudah nak jadi seorang yang pemaaf kan usop? hehe..

EkaBukanMakcikKau said... [Reply]

tak nokkkkk bagi hadiahh kat sape2 . habis ahh duit kome . bhahahahhaha

laskar pelangi said... [Reply]

jangan mudah nak berdendam dengan musuh:) sama samalah kita memohon ampun dan maaf =)

YOUsoF said... [Reply]

najihah sahami > Benda yang susah tu lah besar ganjarannya Mish.. ;)
EkaBukanMakcikKau > Tak ghugi pun.... ;D

laskar pelangi > Insyaallah.. memang itu jalan terbaik yang DIA sediakan. ;)

ABU said... [Reply]

mintak maaf jugak :D

YOUsoF said... [Reply]

Nah, aku masih ada banyak stok maaf ni.. ;D

Benrauf said... [Reply]

Setiap kita melakukan kesilapan. Kadang kala kit amelampaui batas melakukan kesalahan. kalau kita tak bisa mengampuni, bagimana kita bisa diampuni.

missSenget said... [Reply]

nak maafkan bole..

tapi nak lupakan?

>___<

cik azeya said... [Reply]

mungkin.

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails