Thursday, November 3, 2011

Wak Sabar



Ini adalah kesinambungan entri Nikmat itu.


K
ebelakangan ni sakit pergelangan tangan kiri aku datang semula. Sebab tu tak dapat buat entri baharu setiap 5 jam hehe. Jadi aku ambik keputusan pergi rumah urut dekat tempat aku, pulas pendikit minyak motosikal dalam 5 minit sampai dah rumah tu. Sebab utama aku pergi rumah urut tu adalah kerana tukang urutnya adalah seorang gadis yang comel. Ok itu tidak benar. Nama tukang urut tu adalah Wak Sabar. Tapi malam tadi anak beliau yang ambil alih.


Benda ni lama dah dihancurkan oleh Umairah. ;D



Sebelum aku, abang tu urut tangan sorang budak lelaki, darjah 1 mungkin. Terseliuh tangan kanan. Gara² tak tahan sakit, baru diurut satu minit budak tu tak tahan nak terkucil. Kira aku ok lagi la sebab masih dapat tahan rasa nak terkucil tu malam tadi hehe.


Masa tengah urut tangan aku abang tu tanya, "Tak X-Ray ke masa kena tu?"

"Tak bang, dah lama dah.", aku jawab sambil tahan sakit, sakit kena kuku dia je yang lebih sebenarnya hehe.

Beliau cakap lagi, "Tulang tangan awak ni renggang sebenarnya?"

"Hah, renggang?", aku jawab dan terus pengsan.

Sebelum habis beliau pesan, "Lepas ni sapu setiap hari ye."




Aku angguk kepala tanda akur dan kesian kat tangan aku tu. Aku tak pengsan pun lah.





45 comments:

Umie Artoqiemie said... [Reply]

kretip betul mende yg dihancurkan umairah tu, haha..
kalo kau pengsan, renggang pale hotak aku. haha.

YOUsoF said... [Reply]

Tapi sayang dah hancur lebur wahai Umie..

HAHA, janganlah macam tu, habis macam mana nak baca entri ohsem kau nanti.. ;D

syakey said... [Reply]

tangan pon renggang2 slamat tak tercabut haa.

mau tak di hanco kan. budak2 pantang nampak benda kiut miut mmg itu keje diorg buat vandalism pulak. XD

YOUsoF said... [Reply]

Tula, syukur tangan masih elok. Sakit² tu biasalah kan..


Haha tahu takpa,
diaorang memang suka buat sampai alpa. ;D

Lea Isnawi said... [Reply]

tulang renggang? xnah dengo ler pulak

patutnya wak sabo bg gam kat ko

kasi cantum balik tulang tu

Chegu said... [Reply]

selotape tasngan lu bro, takut tercicir nanti, hehehe... gurau ye

cik nur said... [Reply]

ucop try la x tray mana tahu la kan :)

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

take care

apik pehe said... [Reply]

hah?renggang?sikit lagi nk tercabut tu usop weh..hehehe

najihah sahami said... [Reply]

hohoho..usop tak boleh penampo orang la nanti. sebab nanti tangan tu makinnn renggang.


usop terkucil tak masa kena urut?:P

YOUsoF said... [Reply]

• Lea Isnawi > Renggang bahagian pergelangan tangan.

Err ok itu gurauan yang tak berapa enak didengar. ;P

• Chegu > Apa gurau² macam ni bro! Kecik hati aku kau tahu!



Hehehe gurau je.. ;D

• cik nur > Hmm macam tak rajin la Cik Nur.. hehe

• ::FAIZ FARISH:: > Tq bro..

• apik pehe > Err ok itu gurauan yang tak berapa enak didengar. ;D

• najihah sahami > Haha, buat apa tampor², baik bersalam-salaman. Itu lebih baik.. ;P

Alhadulillah dapat tahan rasa nak terkucil tu.. ;D

Fara E's said... [Reply]

a'ah weyhh , g la try x-ray !

madammondoq said... [Reply]

dasyatlah umairah!!!

btw.. salam kenal..

jemput singgah blog madam.. :)

BENA said... [Reply]

baek kau pergi cek wey ;) mana lah tahu sikit2 lama2 makin teruk * pesanan penaja * hehehe ;)



kalau la gadis comel yang urut tangan kau . mestilah nikmat senikmatnya . hahhaha~

budakampung said... [Reply]

nak gua tolong urut ke?? kalau gua urut konfem tak rasa apa2 dah..lmemang tak rasa apa2 ah~hahaha

nabilah_2908 said... [Reply]

alahai...mcm mana la boleh renggang tu...

moga lepas urut ni..tgn dah tak sakit lagi dah... :)

Syuxer said... [Reply]

tulang renggang? perghh kalau terrenggang jauh mesti pergelangan tangan kiri ko asyik dok wat gaya pompuan je heheh

Fee Hafeezah ketuk keyboard said... [Reply]

tulang renggang, sambung guna dawai..haha :P

aiEz said... [Reply]

ak dulu masa excident kena urut kaki,pergh rasanya tobat ak nak mengurut dah...sakit giler kena urut,xnak kentut pun boleh kentut,ehehe...;p

*bro,ko memang ske bnda cute2 ye?ehehe

Rinna said... [Reply]

Huhh bahaya tu kalau tulang renggang.. Gi ler cek doktor.. wat x-ray ker..mana laa tau kut ada masalah lain..

Chegu said... [Reply]

hai, anda di tag, kalo ade mase, layan a saye yang mengarut ni, hahaha.

http://terusidup.blogspot.com/2011/11/59-saya-anda-dan-tawan-tawan.html

syafiqakarim said... [Reply]

kau patut xray.tulang bukan bole di buat main.lagi2 dah dewasa,apa apa jadi susah.lain lah bayi.kalau campak pun tulang akan baik juga.
cis.haha

♥ p a a n i ♥ said... [Reply]

hahaha abg tu xpotong kuku ke dulu?

Rtp Farra Arisha said... [Reply]

terseliuh kah??? ouchhh, it hurts you actually..better pergi buat check up, takutnya nanti melarat..:')

dill said... [Reply]

renggang?

oh man!

dill.

ABU said... [Reply]

hahahahaha mengong pengsan!! cam betul jep..:D

Nurnajwa KZ said... [Reply]

Kte paling tak tahan kena urut dgn nenek. Sakit dia kemain --

syahirooAhmad said... [Reply]

wo wo wo. entri kau wat aku nak pi mengurut gak.. terasa rasa nih... manyak syok! lebih2 lagi wak2 yg profesional!@

adwafarahin said... [Reply]

jaga tangan elok2 tau! ^^

si robot comel said... [Reply]

sayangi diri,sayangi tangan anda,cewahh.haha.

Miz Novexx said... [Reply]

kuat sangat menaipnya sebab tu tangan tu renggang, hadoiii....
jagalah tangan anda selalu!!! XD

UNA budak BAEQ said... [Reply]

bawak bersabar .
winkwink

tu la orang kata jgn main tom tom bak nk main jugak . errr kbai

Hans said... [Reply]

sayangi tangan anda...ingatlah anggota yang lain
:-)

Faaein Talip Roy said... [Reply]

kenapa tak cepat2 pergi spital.. huhuhu.. moga beransur baiklah sakit itu.. =]

HaiDa HiDa said... [Reply]

erk renggang?? bahaya gak tu.. saya plak selalu sakit kat belakang. g mengurut, mak cik tu cakap tulang belakang saya ada yang dah serpih.. mgkin gak sbb kerap jatuh dalam bilik air.. huhuuu.. skank kerap gak la rasa ngilu kat bahagian tu..

ayiehulk said... [Reply]

kesian tangan kau... kau buat ape sampai renggang2 bagai ni eh?

khairul akmal bin azman said... [Reply]

nasib baik sikit je sakit tgn ko..
if tak ..xdapat rase penulisan blog ko yg best2

Hanie_Dew said... [Reply]

loh. tak pengsan rupanya. aku baru tegelak baca tadi. aku tak pernah kene urut. sakit kowt. pastu geli. eee..

jue memang rock. aku gadis aaaaaayu.

nak ikutkan memang nak masukkan nama lain lain. panjang la entru tu. nanti tunggu la sambungan segmen Kisah Cinta Aku. tgk kat sidebar tu.

zatiey said... [Reply]

tangan renggang? adooii..dasyat eh..ni zatiey cdgnkan YOU gune gam 3 saat..ketatkan balik bhgian yg renggang tuh..hehe

ikan said... [Reply]

klu aku, aku sanggop mntk abg tue berhenti sbtr dr mengurut, sbb aku nak blek rumah, amik kepit kuku

HAHA

alahai comeyh benda yang umairah tue hancorkan .

Syahirah Suhaili said... [Reply]

tangan renggang..perlu welding kot :P hehe..eyh,xdela..gurau..susahla nak taip entry nanti kalau tgn keras kan..hehe

CouLeur de Chiqu3 said... [Reply]

kenapakah renggang???

rajin2 la jugak wat senaman pergelangan tgan..urut2 ngn minyak panas,

apa2 pon take care naa..klo ken bwa ke sepital p la..

Sarah Mohd Saleh said... [Reply]

kesiannn tgn kauu weyhhh...nk nangesh rsenyerrr.ahakks

Azham Vosovic said... [Reply]

oh, inilah yang dimaksudkan denga tulang renggang tu heheheh

Anonymous said... [Reply]

awal yang baik

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails