Monday, November 15, 2010

Anak dara... Pandai² lah jaga diri ye..

AS SALAM semua... Ni kira macam sekuel NILA hari tu la.





Nila





Nila





Ni





la





jadinya





*Gambar dipinjamcuri dari bharian.

16 comments:

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

pempuan kena pandai jage diri

YOUsoF said... [Reply]

Betul².. laki lak kena pandai jage² diri ;D

uNa da wiTch said... [Reply]

laki2 sila jaga diri dgn prempuan .
perempuan sila jaga diri dgn lelaki .
sigh~ zaman skrang menakotkan .

YOUsoF said... [Reply]

Yup.. paling penting gunakanlah akal anda sebaik² nya.. ;)

BENA said... [Reply]

ohooooooo kes nih . aku rase JEJAKA2 lombok hencem kiut miut kot . tu sampai terikut2 ke lombok . hahaha


opsss . aku minx jauh2kan la bende mcm ni . heeee~

YOUsoF said... [Reply]

hahaha jaga² ayat anda tu Bena.. anak dara yang terikut tu pulak kacak segak kan ;DD

yup jauhkan la..

alexa yussida said... [Reply]

mcm2 kes laa...haih..kena fikir pngorbanan mak pregnantkan kita ayah jaga kita dlu sblom nak larikn diri atau melarikan anak org..hurm..

YOUsoF said... [Reply]

sangat² betul tu Alexa.. ;|

Yua said... [Reply]

apa istmewa org asing shggakn sggup tggalkn parents? apa daa....

YOUsoF said... [Reply]

Tulakan.. mase tu diorang tak dapat gune akal dengan cara paling waras kot..

YOUsoF said... [Reply]

Tulakan.. mase tu diorang tak dapat gune akal dengan cara paling waras kot..

Gayahspears said... [Reply]

pelik 2 ja manusia zaman skrg!!!

YOUsoF said... [Reply]

tulah kan.. zaman akhir zaman...

BENA said... [Reply]

adoiiiiiiiii . bahaye pulak aku tgk ayt aku tuh . tuka2. tarik balik. hahaha


* takut*

Mujahadah said... [Reply]

jaga diri, jaga iman, jaga semuanya. InshaALLAH... :)

YOUsoF said... [Reply]

BENA> Hahaa terlajak perahu boleh diundur Bena.. terlajak ayat 'power' camtu?... hehe takpe² harap semua selamat ;D


Mujahadah> Betul! insyaAllah.. ;)

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails