Saturday, September 25, 2010

The 100th Follower!!



Hahha Terima kasih EN. WANTONG kerana telah merelakan diri tuk jadi follower aku yg ke seghatos.

* perasaan aku sekarang SANGAT GEMBIRA + TERHARU =

Tak lupa jugak kepada kawan² blogger yang lain. Kalian banyak memberi aku motivasi ( penuh semangat).

Dengan ni aku kena jadi blogger yang lebiiiih bagus, dan kepada kawan² blogger yang lebih banyak makan garam, sudi² la bantu mahupun bertukar pendapat ngan saya okeh ;D

BERUSAHA YUSOF.. MASIH ADA PLAN B! ;D

8 comments:

Pinky Pixie said... [Reply]

tahniah!

=)

n i k l i s a said... [Reply]

kena wat eh penghargaan macam ni?

cOnfuSeME said... [Reply]

tahniah...!!

YOUsoF said... [Reply]

>Terima kasih!

>Ade ke soklan camni? hehhee.
saje je, sbagai tande menghargai la kate org kan.

>Terima kasih jugak ya! ;D

cik nur said... [Reply]

wah congrate wewit harus maju kedepan la yaaa :)

YOUsoF said... [Reply]

hehe tepat sekali tu Cik Nur ;D

ToshioMario said... [Reply]

Haa egt dun b *greedy, slow2 t smpi ke tahap U nak, ^^

YOUsoF said... [Reply]

Okeh thanx 4 the gud reminder ;D

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails