Friday, September 24, 2010

Syurga Cinta Punya Epilog



Semalam episod terakhir drama ni, sempatla aku habiskan mase beberape minit kat depat tv, ending da boleh agak, saje nak tengok tuk kali terakhir hehhe. Boleh tahan layan la drama ni sebab ade si comel Adik MIA plus heroin yang tak kurang comelnye, Kak Fida tula sape lagi an ;D



Banyak gak pengajaran, ilmu dalam drama ni. Ustad dia pon sempoi je an.

Camne besar dugaan pon, Masih Ada Plan B. DIA selalu ade tuk hamba-NYA.

7 comments:

Dark Half said... [Reply]

aku penah gak layan cter ni.tp aku x suka sgt flow dia.tgh tunggu drama terbaru dari kabir bhatia

YOUsoF said... [Reply]

oh yeke. Yela heroin lak banyak nanges.

pe tjk die ek?

ToshioMario said... [Reply]

Kak Fida senior kte, :)

Dlu dye freehair, Alhamdulillah dye da btudung.

Dgr da dye nnyi?

YOUsoF said... [Reply]

ohh yeke? patut la ( cheh tibe² je ) ;D

oh bagus sgt la camtu kan.

ost drama tu suare die la kot, agk husky voice la, kurg lbh cam Siti kan.

ToshioMario said... [Reply]

dye mmg ank sdare CT, myb sbb dye mng Bintang Pantene kot dorg kne rhsiakan,

YOUsoF said... [Reply]

oh yeke?.. patut la.

Yekot, lakonan dia pon ok gak la.

YOUsoF said... [Reply]

oh yeke?.. patut la.

Yekot, lakonan dia pon ok gak la.

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails