Tuesday, December 20, 2011

Ya aku kacak



Dari dulu lagi orang panggil aku kacak. Pada mulanya
aku fikir mungkin mata diaorang rabun. Masakan muka
sebegini dipanggil kacak. Makin lama makin ramai yang
'rabun' macam tu. "Ini tak boleh dibiarkan," getus hati
kecil aku. Kerap kali aku berdiri depan cermin dalam bilik
aku, memastikan kekacakan yang sering dikatakan orang itu. Tapi berakhir dengan senyuman, ternyata mereka semua memang 'rabun' dalaman.


Makanya aku conteng ini pada cermin burukku.


1. Go to Google

2. Taip kat search bar--> Let it snow
3. Yeappy. snow pun kuar..pastu bole la korang mouse over kat skrin.
ala2 mcm conteng kat cermin keta selepas berembun hihi
*Credit to Jue


**************************************************************


Ok maaf bukan aku yang kacak. Hentikan repekan, mari kita mulakan keseriusan. 

http://kemejakacak.blogspot.com/
Kauorang nampak header atas ni? Barulah betul² layak dipanggil kacak. Ni adalah blog Iz, boyfriend kesayangan classmate aku masa sekolah dulu, Chix. Dua²  pun ada blog shop. Semoga bisnes diaorang semakin maju dan mantap, aminnn.


Ini antara kemeja kacak yang ada dekat blog tu :-

Kemeja kacak Lexie
Kemeja kacak Gibbons
Kemeja kacak Cricter




T-shirt kacak


T-shirt jalur berkolar kacak
Perhatian! Baju² ini mampu menambahkan keyakikan kauorang apabila ia dipakai, terjah http://kemejakacak.blogspot.com cepat² ok. ;D

Kepada para gadis pulak, kalau terasa nak cari barang² comel boleh jenguk blog bawah ni. Macam² gaya ada, bdari skirt comel, shawl cun hinggalah wages and shoes dll. Harga pun boleh tahan cun. 



ZIKIR HARI SELASA
ALLAH HUMMA SOLLI A'LA MUHAMMAD WA A'LAA AALII MUHAMMAD
~Mendapat rahmat Allah dan mendapat syafaat Rasullullah di dunia dan di akhirat~

Sekian, wassalam.
Masih ada plan B.

39 comments:

aqmalazmi said... [Reply]

aku pon kacak apa..hahah
*weyy stiker nnti noh..modal tak de lagi..hee

Fyqa said... [Reply]

nak nmpak kacak juge,

bole la terjah blogshop tuh

;)

Unknown said... [Reply]

kalo pakai terus jadi kacak gua nak terjah la blog tuh..hehe

nabilah_2908 said... [Reply]

pergh..mmg kacak kemeja2 tu..

eh..model tu not bad gak... :P

justin lover said... [Reply]

model tu..kwn yousof jgk ke??
pndai dia posing....kacak sungguh,hahaha^^

Anonymous said... [Reply]

aku pun dah try google freeze tu. comel gila. jakun jadinya. hahaha.
tp xdpt baca contengan kat skrin tu. ahahahaha

owh pasal blogshop tu harusla aku klik yang kedua tu kan.kan.kan. tau tau je ujung tahun ko bagi link blogshop pulak. haisshh...

ko pegi la becuti. tak payah nak tgu duit belambak. asal dpt jejak dan tgk tmpt org.

kitrg becuti pun tak shopng pun. nak shopg kat kl pon bole. nak rasa hidup kat negeri org jew.

tak yah nak jeles sgt la. hahahahha. krismas ni jue pulak yg cuti.

Aleen Aiden said... [Reply]

yelah2..saje nak suruh aku cakap kau kacak kan? :P

Unknown said... [Reply]

usop..aku suke sangat kemeja camtu

Jue said... [Reply]

kacak la sangat! hahaha x sangka ko cuba jugok kan! **terharu** drama queen lbh hahaha

stail ah kemeja kacak tu..aku bkenan ngan kemeja T dia..nmpk macho

nak cont usha..baibai haha

amrlaqm said... [Reply]

aku minat giler dgan kemeja petak2!
hehehe


wehhh best lah main salji kat google nie..
hahahaha

aiEz said... [Reply]

orang kata aku kacak jugak yousof...dan ak pun terus pitam,hahaha...<=====*statement tak boleh blah,hehe..*

*smart la baju tu...

Wadi AR said... [Reply]

ouhh, kacak mu

Asrul "iLham" Sany said... [Reply]

lu memang kacak, gua tergoda untuk 10 saat pertama...

Cik TeN10 said... [Reply]

aishh ko mcm dh tahu2 je aku da lama tak shopping.. hahaha.. k lah taknak komen pjg2 nk terjah brg2 comel kt blogshop.. bubye ! ;p

FR said... [Reply]

taknak try jd model depa plak ka?
ko kan kacakkkk :P

Unknown said... [Reply]

sgt cantik ok emeja itu... rase nak 1lah nty.. haishhh

alexayussida said... [Reply]

naseb baik ad gak link utk gadis2..baru la fair n square :)

Shila said... [Reply]

hahahaha..

baru tau bole conteng2 kt skrin..


smlm da buat..tp snow jatuh sikit, terus pangkah..

ankeljonni said... [Reply]

phewwwittttt... kacaknya jejaka itu....
huhuhuhuhu...

syafiqa said... [Reply]

haha tersentap aku.

cimöt said... [Reply]

mcm promoter..ke salesman? hihihi..

smart kemeja kotak2 tu..tp smart lh yousof..hah! cepat banje laa aku satu..keh keh..

syahirooAhmad said... [Reply]

broo. bisnes part time ka.. haha...

wehh selain google snow tu.. lain ade tak .. summer ke?

Anonymous said... [Reply]

lelaki jadi sangat hensem bila pakai kemeja.
:)

Anonymous said... [Reply]

gua tak kacak so tak boleh pakai la kemeja untuk orang2 kacak..wakaka

efa said... [Reply]

lawa kemeja tu suka baju kotak2 :) nk try buat la snow tu huhu

Anonymous said... [Reply]

ko mmg tak smoking la eh..wahhh..ohsemm..bagus bagus.

Jue said... [Reply]

ko mmg tak smoking la eh..wahhh..ohsemm..bagus bagus.

**aku copy ayat Hanie haha**

Ramai kt smoking itu cool/macho tp bg aku? HAHA

Anonymous said... [Reply]

kurang asam betul jue. bole je ko kan nak copy pes. kalau aku punn..hahahahahahahha..

nine said... [Reply]

aku rasa laki pakai kemeja hensem gila, serius

Cik TeN10 said... [Reply]

belum !! dh boleh ke ? kat mna2??? link please :)

Solihin Zubir said... [Reply]

hoho.. mmg kacak kemeja2 tu..

pasti nmpk lebih kacak jika pkai kemeja kacak.. heheh..

Syahirah Suhaili said... [Reply]

pakai baju2 nie terus jadi kacak..haha..apa tunggu lagi? borong terus..kehkeh..suka sangat main snow tu..sambel main,boleh berangan pegi obersi :p

Khairi Fakhri said... [Reply]

untungla kacak~~~ bhahahhaha :p

purplelicios said... [Reply]

kemeja kacak,org tu pun kacak. hahah

ch000tz said... [Reply]

promosi akhir tahun ke pak camat hehehe :p


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/spontaneous-jalanan.html

Asrul "iLham" Sany said... [Reply]

nanti tgk entri gua, ada suprise kacak untuk lu

BENA said... [Reply]

boleh la pada siapa2 yang ada pakwe beli untuk pakwe nye . TING TONG . heee :P

semutsengal said... [Reply]

dorang ada outlets tak ?

Unknown said... [Reply]

kalau berduit...semua kacak....alal, nak beli tp xda duet hahahaha

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails