Monday, June 13, 2011

Rajin!

Assalamua'laikum sahabat ;)



Jangan terkejut jika sehari dua ini

anda dikunjungi oleh orang parti

setelah bertahun tak nampak muka.

Itu tanda PRU 13 semakin dekat.


Ini komen membina!

Kenapa bila pembesar nak datang

baru nak tar jalan dan dibikin cantik.

Adakah ini tradisi dan budaya pemimpin.






Komen² ni hamba cilok dari surat khabar buatan Malaysia~


37 comments:

UNA budak BAEQ said... [Reply]

yeahhhhhhhh tetiba semua wakil rakyat jadi baik hatiiiiiiii kan .


puihh . tak ikhlas nak bodek <--- komen membina . hikhik

efa said... [Reply]

mcm tu la wakil rakyat haish entah la bab politik ni tak mo komen hahaha

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

tula pasal...

adwafarahin said... [Reply]

yeah tetibe suma jadi baik n nk perfect sume sblm PRU

sha a.s said... [Reply]

betul betul..ahaha...tp bckp bab politik ni, Kak Sha bukanla org yg layak nk mengomen sane sini....

eheh.

CouLeur de Chiqu3 said... [Reply]

tu nama dia pancing..memancing...

syaEYRA said... [Reply]

peruntukan baru dpt, sbb tu baru nk buat jalan. he he he

syrupmasin said... [Reply]

haha..mase nih la bole mintak macam2 :D

YOUsoF said... [Reply]

UNA budak BAEQ > Bukan tiba² la Una.. Memang semua pun rajin, cuma tunggu masa nak tunjukkan kerajinan tu..<-- komen membina jugak.. ;D

efa > Samala. Sebab tu ringkas je entry tersebut.. ;D

::FAIZ FARISH:: > Tula kan..

adwafarahin > Orang kata buat baik biar selaluuu..

sha a.s > Hehehe.. sama la saya kak. Tu pasal ringkas dan bingkas je entry atas tu.. ;D

CouLeur de Chiqu3 > pancing memancing dan jangan tiba² melenting.. hehee

syaEYRA > Orait.. Saya paham. ;D

YOUsoF said... [Reply]

syrupmasin > Hahaha tahu takpa.. termasuklah mintak belanja untuk majlis makan² (tengok dalam berita semalam) ;D

dreamygirl said... [Reply]

PRU13??

Intan Tengku Bokhairi said... [Reply]

encik yousof! haha. okay malas, ambikt tau pru tu. daftar mengundi pun belom. hehe :)

cucu umie said... [Reply]

haha..itu memang sudah terjadi sekrng..2tahun lepas xnak bt plak jalan2 yg berlopak owh rosak..skng bru nak bt blik..aduyai...

iwan_dextrous said... [Reply]

cntik jalan kn...ntah ap2 je

Amna.Qadeeja said... [Reply]

hmm da sifat semulajadi sesetengah dr mereka cm 2 nk wt cmne kan ;)

apik pehe said... [Reply]

huhu..diorang tengah bersemangat tu

YOUsoF said... [Reply]

dreamygirl > Ha'a.. brader tu yang tulis..

Intan Tengku Bokhairi > Ye saya.. haha

Cuba try test kurangkan sikit kemalasan tu.. ;D

cucu umie > Hehhe.. Biar kita hargai sikit fasiliti yang ada.. kot.

iwan_dextrous > Cantik. Baru syiok nak jalan²..

Amna.Qadeeja > Yup.. kita tumpang tengok jela..

YOUsoF said... [Reply]

apik pehe > Betul².. kita jangan kacau sudah. ;D

Hans said... [Reply]

hahahaha
waktu nih lah boleh minta macam2

Juvana Episod 8

chemay said... [Reply]

memang macam gitu.
tah pape politik.
jerk
-.-

YOUsoF said... [Reply]

Hans > Hehhe.. macam² takpa, jangan mintak yang bukan² sudah.. ;D

chemay > Lumrah kehidupan... Amat sukar nak cari yang betul² ikhlas.. Tapi tak semua camtu la..

nini syuffina jalil said... [Reply]

jalan2 :)

najihah sahami said... [Reply]

semua yg org minatk semua dpt. nk jalan baru, nk sponsor untuk lawatan ke apa ke. semua LULUs. tapi kami bakal penjawat awam lak terjejas. sebab kerajaan xde duit nk bayar gaji. alih2. tarikh posting dipinda. siott je.

Oasis said... [Reply]

Kalau macam tu kita suh je drg datang tiap2 minggu. Confrm membangun.

♥ Princess ♥ said... [Reply]

bila semua benda dipolitikkan...hurmm

bunga said... [Reply]

bunga pun tahu bila nak mengundu berita banyak la kuar kutuk mengutuk..haha..

YOUsoF said... [Reply]

nini syuffina jalil > Ronda².. ;)

najihah sahami > Huhu. sabo jela Mish. Masing² pun ada masalah sendiri..

Oasis > Yang betul² rajin boleh la buat camtu. Tapi yang 'RAJIN' camne pulak? ;D

♥ Princess ♥ > Hurmm. Paling menyedihkan dekat masjid pun nak buat pilihanraya bagai, sedangkan fungsi masjid nak menyatukan bukan nak memecahbelahkan..

bunga > Dunia....

EZAN IDMA said... [Reply]

sudah lumrah kejadian. haha

apik pehe said... [Reply]

ahahha..dah daftar ngundi belom?

YOUsoF said... [Reply]

EZAN IDMA > Benar sekali! ;D

apik pehe > Nasib baik sudah.. hehhe

nawal addina said... [Reply]

haha , tradisi kot ;)

YOUsoF said... [Reply]

Tradisi pancing memancing.. ;D

Photophobia eyraa ! said... [Reply]

mencuba untukk FAHAM ape mksd ayt bunge2 bang sop . err . HAHA

*saye maseh ting 3 tauu . HAHA

cik azeya said... [Reply]

PRU13 tu ape? (blur)

YOUsoF said... [Reply]

Photophobia eyraa ! > Tu belum jadi bunga lagi la Ira.. Baru tahap putik je kot..
Takpe keep try! ;D

cik azeya > PRU = Program Rumah Usop.. ;DD


Pilihanraya Umum la Cik Azeya..

paradokshati said... [Reply]

manusia memang selalu begitu.bukan jadi tradisi. tapi suatu pekara yang susah di sangkal perilakunya :D

Cik Anita said... [Reply]

lumrah lah tu...
tapi cara camni baru dapat pembaharuan.

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails