Saturday, April 2, 2011

Something everything

Assalamua'laikum geng blogger, selamat berehat ye.. ;)



















★ Dah! itu aje. simple tanpa pimple ~

15 comments:

adwafarahin said... [Reply]

sgt simple la kan hehe :)

aisyahyusof said... [Reply]

something about everything, naissss :)

ʇıqqɐɹ ʞıɔ said... [Reply]

happy weekend ;)

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

selamat bercuti cuti

Amna.Qadeeja said... [Reply]

waahh,simple dan sgt bermakna..

selipar kena curik ea?cian yousof heee.. org kalo da nk mencuri,slipar jepun pn diorg bantai huuu xpe nt beli yg laen :)

Oasis said... [Reply]

Hehe...simple giler. Best...best. K, selamat berehat.

apik pehe said... [Reply]

hehe..simple tu yousof..

efa said... [Reply]

simple huhu selamat bercuti dan merehatkan diri huhu

bunga said... [Reply]

simple..

Raji berkata said... [Reply]

hurm yeah make sense
;D something about everything..
u mean blogging? xD

YOUsoF said... [Reply]

adwafarahin > Sangat.. ;D


aisyahyusof > Hehhe.. so let find it out.. ;)


ʇıqqɐɹ ʞıɔ > Happy isnin.. ;D


Anisa Hang Tuah> Terima kasih kasih.. hehe

cEro said... [Reply]

belajar tak pernah bosan sebenarnya..
kdg2 bila kita bosan tgh belajar, sbnarnye yg bosan adalah kita, bukan pelajaran..

kan kan kan???

YOUsoF said... [Reply]

Amna.Qadeeja > Bermakna dan jom praktikkannya..

hehehe thanx sebab perasan status tu.. Tapi cam agak geram serik gak.. nak buat camne, SABO jela kan.. ;)


Oasis> Heheh.. thanx bro!


apik pehe > Simple itu best! ;D


efa > Mekaseh².. Selamat hari isnin.. ;D


bunga > Iye ringkas..


Raji berkata > Hehhe boleh masuk gak tu. Tapi aku suke praktikkan benda ni dalam sume benda.

Cth: dalam kejadian selipar jepun aku yang dah kena kebas 3kali mase solat jumaat, masih ade yang positif kot.. aku patut SABO dan pandai sorok selipar kan.. ;DD


cEro > Betul gak tu Cero.. sebab belajar ni ade beghatos ghibu jenis ilmu. pandai tak pandai teroka elak bosan je.. kan.

So rajin²kanlah diri kita tak kira dalam bidang ape je kan.. ;D

orang yang malas tu sebenarnye orang yang tak dapat cari kerja yang selari ngan minat dia ( aku terbace dari artikel la)

BENA said... [Reply]

Simple tapi bermakne ! GUD ! :)

YOUsoF said... [Reply]

BENA > Mekaseh.. gud comment.. ;D

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails