Friday, January 7, 2011

Gulliver's Travel

Ini bukan gambar Jack black setelah mengamalkan diet seimbang




Agak ketinggalan kot sebab baru 4 hari lepas aku dapat layan movie ni. Sebab utama aku tonton movie ni mestilah sebab brader Jack black ni kan. Overall cerita ni best dan seronok ditonton seisi keluarga yang sedang boring. Plus awek Jack black, Amanda Peet bawak watak Darcy Silverman dalam ni pun boleh tahan cun dan lawa ;D

Dalam syiok menghayati jalan cerita ni, tiba² aku terperasan 1 watak hero jahat dalam movie ni, Chris O'Dowd, bawak watak General Edward dalam movie ni. Mamat super sempoi yang berlakon sebagai Roy dalam The It Crowd. Korang try la layan cerita ni kejap kat youtube kalau rajin la (nak embed video dari situ tak boleh lak)


Gang super sempoi


★ Bengkek. Selipar aku lesap kat masjid tadi. Terpaksa kebas selipar manusia lain.

18 comments:

Anisa said... [Reply]

haha!
wat goes around,comes around..
die cilok awak punya selipar,
awak cilok org lain pye selipar
hehehe
gud

abyahuys said... [Reply]

hurm... bru rabu tue ari tengok cte nie... srunok2... best gak...

efa said... [Reply]

seronok ka cerita tu nk gi terjah di youtube la...hahaha cilok balik kasut...tak baik dosa..curi2 ni..lain kali bwa spare selipar yerp pengajaran..ni pendpt ja yerp :)

Adeela Oh Lala said... [Reply]

lpas buat baik g solat jumaat.
ko wat jahat lak ! aduyai.
cool hape jalan berkaki ayam.
hahah.

Along Tapa said... [Reply]

layan jack black ek...ko layan tenacious d tak??tu band dia..syok woo lagu dia..

Gorengbaek - Kenapa ramai jantan sudah tangkap syok sama janda skang??

Hangit habis dah - Alahai cik kak...bertimbang rasa la sikit ek...

Cik Akma said... [Reply]

alaa tak tgk lagi cite ni! dem

zaheeyah said... [Reply]

aku lebih tertarik tengok ayat ni,
★ Bengkek. Selipar aku lesap kat masjid tadi. Terpaksa kebas selipar manusia lain.

hahaha...
len kali letak la kunci mangga kat sna.. tulis nama ker.. n no tepon skali...

alexayussida said... [Reply]

laaa..mcm tu plak:D kesiann...

cOnfuSeME said... [Reply]

hehe..xpe janji tgk...awal2 kuar ag dh serbu tgk...mmg superb abiss...;D

YOUsoF said... [Reply]

Anisa Hang Tuah > Hehe terpakse la Nis. Tu pun 3kali pikir baru kebas selipar jepun kaler biru tu..


named syuhaiba @ ayie > Best kan....


efa > Ha try la terjah ye.

Tak expect selipar buruk tu pun ade orang nak kebas jugak Efa.. orait mekaseh.. )

Intan Tengku Bokhairi said... [Reply]

Google siapa plak yg lesap selipar kt masjid. Sah yousof punya kerja :b

apdm said... [Reply]

salam....


cantik pic yang 1 st tu...

BENA said... [Reply]

ohooooo cite nih ! dan aku cam biase la weh . bab cte memang ketinggalan. HAHAHA :)

wehh asal ko xbalik kaki ayam jek umah ? haaa haa xbaek amik org punye. HAHAHAHA :D

YOUsoF said... [Reply]

.perempuan sewel. > Aduyai.. aku pun kesian sebenanye pade tuan selipar jepun aku kebas tu.. tapi nak jadi cool dengan kaki ayam aku cam tak sanggup kot mase tu.. ;D


Along Tapa > Ha'a Long... Layan².. movie pasal pick gitar pastu lawan ngan sitan tu pasal band dia la kan?..


Cik Akma > Ala.. boleh didownload meyh.. ;)


Zaiya > Hahaha tu sekadar luahan rase seorang lelaki yang kehilangan selipar buruknya..

Tu da macam sangat over la Zaiya... ;D


alexa yussida > Setakat ni da dua kali dah rase kes 'best' camni..


cOnfuSeME > Tula kan.. memang layan ceria mamat Jack Hitam ni.. hehe


Intan Tengku Bokhairi > Ish² ish.. tida baik di situ ye Cik Intan..


sissyira > TERIMA KASIH YE ;)


BENA > Takpe.. janji ko ikut perkembangan blog kawan².. ;D

Masalahnye saya masuk keje balik petang tu, kalau balik rumah aku kaki ayam naik moto nampak sangat 'COOL' sangat pulak.. So aku memang terpaksa buat keputusan tu la Bena.. ;D

aibaks said... [Reply]

apsal ko tak edit gamba ko yang kene ikat tu bro.. haha

YOUsoF said... [Reply]

aibaks > Hahaha ha'a la ek.. tapi masa aku tak berape cukup la nak edit cun² camtu.. thanx bro bagi idea. aku leh trylain kali..

amin said... [Reply]

aku da dpt IT crowd season baru weh... siap ade subtitle lg... raye cine aku bawak balek..

BENA said... [Reply]

hahahahaha :) kire terpakse dalam rela la ni ek ko pakai seliper tuh .

bagus2. hehehe :)

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails