Friday, January 7, 2011

FALL out boy


Dengan sukacitanya aku nak kongsi mesej kat atas tu dengan korang. Video band "Budak jatuh keluar" ni ada kaitan sikit kot, jom layan sama²..








Eksaited sungguh aku nak sambung layan Merlin punya adventure kat TV3 malam ni.

12 comments:

CGG said... [Reply]

HEHEHHE...
sonok cgg tgk..

kene mengena..
maksud pun sama kan?

YOUsoF said... [Reply]

HEHEE sempoi kan video ni..

Ha'a, dia punye pegi same je.. ;D

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

tapikan, aku suka pic atas tu... nice

YOUsoF said... [Reply]

Thanx Faiz.. Tu gambar dekat DANGA BAY, datang² je sini hehe

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

pic atas tu best!!

MAKCEK bukan NENEK said... [Reply]

sepsep !
budak jatuh kegemaran !! ohoii .
merlin juga kegemaran .wahaha
oyeahh . heheh

░♥si lampu neon♥░ said... [Reply]

WOWW COOL..EH CERITA MERLIN ADE LAGI KER..?

CHECK ENTRI MANTAP NI :
# TGK WAYANG BERSAMA NUFFNANG, SEASON OF THE WITCH #
# MAXIS OM NOM NOM RACE#
# ANALITIK NUFFNANG & ALEXA SILAMPUNEON MENCANAK
# DURIAN D24 PALING SEDAP DI DUNIA #

YOUsoF said... [Reply]

Anisa Hang Tuah > Mekaseh. sebab tu ia kat atas.. ;D


MAKCEK bukan NENEK > Heheh boleh jagi gang lah kite.. ;D


░♥si lampu neon♥░ > Haa tu yang buat eksaited tu.. kita tunggu kul 9mlm ni kat TV3..

efa said... [Reply]

wow best eh..layan merlin gak ka?

YOUsoF said... [Reply]

efa > Ish nape lak tak layan kan. Banyak syiok cerite mamat tu ;D

BENA said... [Reply]

ko suke upenye cte tuh . aku ?tak suke ! HAHAHAHAHA :)


kawan aku pon tak suke ! ko xleh geng ngn aku lah gtu . heeee~

YOUsoF said... [Reply]

Ha'a.. sangat layan tu. Aku ambik contoh² positif je dalam cite tu hehehe

takpe cite tu abes kite jadi geng balik la ;DD

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails