Saturday, January 22, 2011

Ego bukan nouvo

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته di hari sabtu, bakpo gitu? ;D






★ Perkataan ego ade kaitan ngan BENA bukan sebab dia ego, tapi dia mahu scooter Ego. ;D

13 comments:

Muhd Aizie said... [Reply]

egooo ? lelaki pun kuat ego tak kau rasa?

YOUsoF said... [Reply]

Laki lagi kuat kot.. tapi pompuan kuat bebel.. (tak semua la) ;D

Along Tapa said... [Reply]

pasal ada egola baru laki nampak macho...tapi yang jadik macam tak patut bila letak kat tempat yang tak kena..ek?

Gorengbaek - Tips nak nampak lebih muda...psichologically...

Hangit Habis dah - Ko ingat aku kisah kalo ko pandang slack??!

Muhd Aizie said... [Reply]

jangan kuat sangt ego tu bro . nanti padah menanti .

YOUsoF said... [Reply]

Along Tapa> Yup.. That's so rite Long!!


Muhd Aizie > Hehe orait bro.. ;)

aleen aiden said... [Reply]

ego?alin rase alin ade ego jugak cket.hee

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

Ego nmpk macho.... eh tetiba

Benrauf said... [Reply]

haha. tak layan skoot.

Permata Hati SayangKu said... [Reply]

mne ader pmpuan kuat bebel...
dye bebel btempat tau..
huhuhuhu
'bakpo gtu'???
YOUsoF kecek klate...

░♥si lampu neon♥░ said... [Reply]

jgn egooo nnt pempuan larikkk


Check it out Entri Paling Best !
# Siapa Suka Makan Roti Milo ?#
# Frame Ikea Dari Blogger Eqbalzack#
# Pekerja Sambilan Diperlukan !#
# Tak Suka Jalan DI One Utama ! #

efa said... [Reply]

jgn kau rsa nak ego nnti kau jd ego..hahaha scooter ego best ehehe

BENA said... [Reply]

cik utoppppppppppppp ! ko rindu aku ek ? siap wat entry kene mengene ngan aku nihhh . HAHAHAHAHA :)


weh2, aku dah pilih nouvo beb ! tguuuuuu yeeee bulan 3 kot akan ku dapat kan . heeee :)


cop ! ego aku tinggi . ramai org ckp kat aku gtu . huuuuuuu ~

Azham Vsvc said... [Reply]

kebetulan tgh rindu kat skuter Ego yang ditinggalkan di Kuala Lumpur buat seketika lama...argh rindunya kat motor Ego tu huhuhuh!

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails