Wednesday, January 19, 2011

Aku pernah sukakan dia



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته semua, aku cuba timbul semula ;)


Aku jarang dan tak berapa pandai sebenarnye nak menjiwangkan diri ni. Tapi i'll try my best! Yela seganas² vocalist Metallica pun, takkan la takde taman dalam hati kan.




Dulu..



Aku pernah sukakan dia..



Aku pernah sayangkan dia..



Aku pernah rindukan dia..



TAPI MUNGKIN



Jodoh kami hanya setakat itu sahaja..



Putus di tengah jalan tatkala pelangi baru menunjukkan rupanya..































Yela....

Selipar jepun, berapa lama sangatla boleh tahan kan.







★ Tiba² aku teringat kat selipar yang hilang kat masjid tempoh hari. Jugak kat helmet dan Henfon aku yang jugak hilang pada hari jumaat.

29 comments:

CGG said... [Reply]

hurmm...

dulu dan skang banyak bawak beza kan?
takde dulu..takde skang.

kalau panjang jodoh..mungkin kamu jumpe dia..
maybe di alam lain:)

insyaallah

YOUsoF said... [Reply]

InsyaAllah.. Thanx CGG paham gak maksud tersirat dan tersurat kat situ..

YOUsoF said... [Reply]

;)

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

hahahahahaahahahah, kes becinta ngan selipar jepun

named syuhaiba @ ayie said... [Reply]

ces... baru ingat nak bace stok2 leleh air mate kan... sekali tak jadik da~~ +.+"

kimchisu said... [Reply]

ayie : hahahahah, agak la..baru nk menjiwai..hahaha

yousuf : xpe,selipar bukan sepasang..hahahh

Markonah said... [Reply]

cehh ni mesej zaman sekolah2 dulu. hahahaha

YOUsoF said... [Reply]

::FAIZ FARISH:: > Tinggal kenangan da semua tu.. ;D


named syuhaiba @ ayie > Hehehe malas nak layan leleh betul² la Ayie.. Baik kita senyum ye tak? ;)


kimchisu > Hehehe sebenarnye maksud tersirat dia pun sipi² tu. Tapi kita kena fokus yang di depan kan. Maybe DIA dah sediakan yang lebih baik tuk kita kan..


Markonah > Hahaha.. aku baru dapat mesej ni semalam Cik Mar.. ;D

Along Tapa said... [Reply]

suka sangat pakai selipor import...carikla selipor buatan malaysia...hahaha...

Gorengbaek - Kelemahan-kelemahan kaum jantan..

Hangit Habis dah - Transformasi HHD

named syuhaiba @ ayie said... [Reply]

btol3... hidup kne sentiasa happy, ape yag tersirat, and tersurat biarkan saje terjadi.. kenangan ttp kenangan, hidup harus di teruskan.. ceh! pakar moivasi plak kat sini.. >.<

aibaks said... [Reply]

aku bagi cadagan ko kene wat kenduri tu bro.. sebab akhirnya ko da putus ngan die.. aku mmg suka.. haha

aisyahyusof said... [Reply]

adehh,, igtkan frust bnda hape :P

Amna.Qadeeja said... [Reply]

sumer yg berlaku ade hkmahnya,Insyaallah..
wlaupun jdoh xpnjg dgn yg sblum ini mgkin Tuhan nk temukan kamu dgn yg lebih baek..dun worry keyh !=)
pndai eh cover ngan citer laen haha ;D

YOUsoF said... [Reply]

Along Tapa > Tu buatan Malaysia la Long. Sebab tu manusia tu berkenan kot.. hahaa


named syuhaiba @ ayie > hehee mekaseh², jangan serik nasihat saye lagi ye cik pakar.. ;)


aibaks > ko suka tengok aku berduka bro?.. huhu


aisyahyusof > Hehee.. frust benda tu je.. ;D


Amna.Qadeeja > Betul² dan betul Cik Amna.. InsyaAllah... MEKASEH ;)

hehe cover mng'cover' tiada salahnye kan.. ;D

iwan_dextrous said... [Reply]

ap seyh..dush2..hahaha

YOUsoF said... [Reply]

Dush² ko jugak Wan. ;D

TiKa LEh said... [Reply]

dah hilang bru nak syg kan..hahah

nora said... [Reply]

ko mmg ar potong tul

aku baru nk felling2 baca love story

BENA said... [Reply]

aku dah agak ! mesti xde kene mnegene ngn pompuan . mesti de jek ko seleweng . HAHAHA :)


esok ari jumaaat . ko sorok2 cikit selipar ko time g masjid tu . heeee~

Zaiya said... [Reply]

selipar jepun rupanyerrr...
suspen..

nway... sy ada kunci mangga, nak tak?? boleh guna ari jumaat. kunci selipar..

YOUsoF said... [Reply]

TiKa LEh > Bukan camtu, dah hilang baru nak syg lebih.. ;D


nora > Hehehe. Nanti aku try buat lagi ye Noa... ;D


nora > Hahaha.. ;D pandai² la ko terjemah maksud di sebaliknye...

hehe orait thanx Bena.. (start minggu lepas aku da sorok da)


Zaiya > Haha bukan la.. Selipar Malaysia sebenarnye..

hehe takpe².. mekaseh je.. ;D

gigi rongak said... [Reply]

haha..sapa suruh pakai selipar jepun ni? kan dah putus tu..hehe

Zizie Zizot. said... [Reply]

kena buat kenduri doa tahlil ni, hehehe :D

YOUsoF said... [Reply]

gigi rongak > Haha normal la putus mutus ni ye tak Rongak? ;D


Zizie Zizot. > Takpela.. mekaseh je. hehe

little_teddy said... [Reply]

igt awek...rupanya selipar jepun. cehhhh...hahahah

YOUsoF said... [Reply]

little_teddy > Hahaha orang kate berkias berpada² kan.. ;D

^baju kurung^ said... [Reply]

haha.. slipar jepun pon bleh syg ke..
belila slipar baru

YOUsoF said... [Reply]

^baju kurung^ > sayangilah hak anda... ;D

efa said... [Reply]

hoho...lain kali buh selipar dl plastik den ikat kt mna2 area yg leh diikat bru tak ilang huhu..alahai ciannya malang dihari jumaat...tabahkan hati ada maksud disebaliknya eceh

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails