Friday, April 18, 2014

Hai awak


*in case someone is missing me and my 'powerful' BB

Bismillahirrahmanirrahim.

Ya Allah, rindunya nak menulis. Tahap rindu aku ibarat rindu seorang anak manja yang duduk berjauhan dengan emaknya.

Tak pasti ada yang rindu blog ni atau tidak, yang pasti InshaAllah lepas ni aku akan cuba kemaskini blog ni sikit² demi kelangsungan hidup seorang penulis blog picisan ;D


16 comments:

Razfira said... [Reply]

update! cepat! arahan! hahaha

Mek Onie said... [Reply]

rinduuuuuuuuuuuuuu,haha...keep updateeeeeeeeeeeeee!!

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

UPDATE2
HEHE

anamizu said... [Reply]

Salam Usop.

silakan hapdet. kihkihkih

cimöt said... [Reply]

amboiiii rindu yeppp.. apdet laaa sop!

cEro said... [Reply]

Update laa selalu...
Pasti ada yg rindu...hehehe

Lea IsNawi said... [Reply]

jom aktif blog balik

heee

Umie Artoqiemie said... [Reply]

ramai-ramai hidopkan kembali dunia blog jumm

Juno said... [Reply]

jomm menulis sop.

Cik TTK said... [Reply]

siyes rindu ko cop!

Yousof Ngadi said... [Reply]

:D

yezza InshaAllah.

Yousof Ngadi said... [Reply]

InshaAllah.


*semangattt

Alif Haris said... [Reply]

wahhh.. update akhirnya. haha. aku pn da lama tak update huhu

HiDa said... [Reply]

Hai.. hai.. Ni pun kira update la kan.. :D

saya said... [Reply]

Miss u :')

syakey said... [Reply]

selamat berkonsisten menghapdet!

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails