Thursday, January 31, 2013

UPSR, Judin dan adik beliau




Sumber: grr luck je

19 comments:

Shaqir Ir Manz said... [Reply]

kah3... boleh plak melalut pnjg2 mcm tuh...spoting abes \m/

Anum said... [Reply]

hehe

justin lover said... [Reply]

peningnye nk baca...meleret, haha^^

nabByla said... [Reply]

hak2.. habisla dah minx iphone 4.. janji ttp jani... kata adik judin. :P

iAmCekbolat said... [Reply]

semua keluar sekali dgn alattulis bagai . hahaha

Nastyna said... [Reply]

hahahha best tahniah ever. Tahniah Judin.

Anaqi Hawwari said... [Reply]

tahniah kepada yousof.

:p

Fariha Abd Manaff said... [Reply]

:) . post lagi dan lagi.

keri ikhwan said... [Reply]

komen2 ituuu.. superb! haha kreatif betol bab melalut ni

Nur Azila said... [Reply]

hahaha.. kesian judin tu kena sakat ngn kawan-kawan dia.. orang yg sama pula tu sakat setiap komen.. @_@

khairul akmal bin azman said... [Reply]

kenapa highlight nama 2?

aiEz said... [Reply]

haha memang terbaiklah chat macam ni,merapu jer jadinya..hehe

amna said... [Reply]

assalam :)
huhu.. spe judin tu? blogger blog ni ke? huhu
tahniah adik judin

ct kektus said... [Reply]

adooiii. apakah ini. haha

kemain semua di-tahniah-kan. :D

HeNRieTTa JoSe said... [Reply]

uiks...berjela dah ucapan...ekekek.....by the way...tahniah pada yang mendapat 5A tu....alhamdulillah, adik sepupu rietta si Husna, hari nie mendaftar MRSM....

psss....itu la....kerja cikgu banyak....tpi yang jd cikgu jer la yang taw...kita cuma tgk luaran jerr...nmpak cam best, kerja blk tgh hr...cuti setiap thn lebih dari sebulan...harap, ada pihak yang mendengar luahan hati guru...

Anonymous said... [Reply]

huhu..tahniah kepada adik beliau..da lama tak dengar kabar usop..rindu dunia blog....-Apikpehe

Farahin Ahmad said... [Reply]

hahahaha.kemain melalut lagi komen.

pazil said... [Reply]

tahniah mak dan ayah judin kerana melahirkan adik judin

anamizu said... [Reply]

eheheee hamek kaw Judin.tu la buat lagi janji =P

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails