Monday, December 10, 2012

Cinta halal


Hai awak, saya tak nak apa²,  saya cuma nak awak halal untuk saya (chewah) ;D


Kebetulan tertengok cerita manis semanis durian crepe ni malam tadi. Serius Fathia cantiks bila bertudung lebih² lagi dalam cerita ni. Semoga satu hari nanti Allah bukakan hati dia (juga yang lain²) untuk tutup aurat dengan sempurna, bukan setakat ikut arahan pengarah tapi ikut arahan Pencipta kita. ;)

28 comments:

fifie said... [Reply]

Fathia memang cantik walau tak bertudung tapi dah bertudung triple cantik. hehe

eszyamin said... [Reply]

kenal die ni pon memula mmg ingt die bertudung..iklan sunsilk yg die sepak bola tolong main futsal tuk bf die tu..masa tu dh trpikat dgn kecantikan die..tp last2 tgk die ada lakon x brtudng..trkejut gak..ingt mmg die jenis brtudung..

Alif Haris said... [Reply]

usop kau suruh la dia pakai tudung. mesti dia dengar ckp kau punya. hehe

NIZAM said... [Reply]

saya pun tgk semalam. suke :D simple je cite ni.

CekbOlat-bOlat said... [Reply]

minat style dia ! sumpah lawaa :D

anamizu kaito said... [Reply]

tu lah Fathia ni cantik orgnye.
bile bertudung lagi la teriple
comel + sejukkk mata memandang..
TERtengok gak cite ni smlm..
simple je cite die.. suke Fahrin! =D

Rapunzeel Cikilolo said... [Reply]

cute. betul cakap kau :)

chemay said... [Reply]

patut lah tuiter pun tukar nama
hihi
>.<

Liyaa Mf said... [Reply]

Cinta Halal? Belum tengok. Fathia? Tak berapa kenal. Owh, nampaknya aku buta seni agaknya =.=

onie said... [Reply]

tade yang manis selain bertudung :D

Ash Give said... [Reply]

Aminn...

syakey said... [Reply]

tak sompattt nak tengok tb haa.
dia dah la cantik. memang konfem pakai tundung lagi cantik.
eh,tapi semua orang pun cantik
takde ciptaan Allah yang tak cantik. kann.

BENA said... [Reply]

aku tengok ceghita ni . sempoi abes dia . jujur je bagitau suka bos sndiri. heheheh:)

cEro said... [Reply]

Aku mcam pernah jatuh hati sekejap dgn Fathia ni, tp tetiba dah tak jatuh hati dah..hahaha

Razfira said... [Reply]

alahai cuwitnye

LELA LIKE LELE said... [Reply]

like yang halal :)

si robot comel said... [Reply]

oh patutlah tukar twitcon pic dia, hihi.

inche hlovate said... [Reply]

haha sya tengok dua kali dah cite ni..klaka juga cite nye

najihah sahami said... [Reply]

Haha..usop kna jd pmbimbing dia la..insyaAllah hati dia lembuy nnti.mana tahu.hehe.suja kening dia. Lawa.

Wadi AR said... [Reply]

macam aku kan manisnya. haha

♥ solehah ♥ said... [Reply]

fuh. lama tak dtg sini. hehe.. eh2! aku tak tengok lagi cite nie. haha.

boni kacak said... [Reply]

dia memang manis dan cantik bila bertudung.. aku suka sangat.hehehe

Ash Give said... [Reply]

tak lama lagi pakai tudung la jugak tu..aminn.. :)

zatiey said... [Reply]

lame tak dtg blog ni..sbb dh lame x update blog..hehe...

crte ni sweet..zati pon tgk gak

nitnot said... [Reply]

Ahaks. Patutpun tuiter tuka nama dengan abatat. Haha aku rasa dia sebelum ni macam pakai tudung. Sebab cara dia pakai tu. hm

shafiq said... [Reply]

alaaaa , tak sempat tengok , best ea ? hehe ,

Azham Vsvc said... [Reply]

Wah...Ucop dah cair tgk Fathia plak hehe....tak sangka dia ni bakal peguam huhu...terbaiklah!

Kopi Korner said... [Reply]

hah! drama ni memang best. ayah yg selama ni kalau tgk cite p.ramlee je boleh buat dia gelak, boleh gelak2 beso lagi masa tgk fathia dalam drama ni. Thumbs up utk beliau. :D

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails