Thursday, December 6, 2012

Enter Sandman


Dibelanja nonton cerita yang menarik macam ni, terbaiklah!
Terima kasih ;D


Lama habis tak update blog, tiba² rasa macam kekok gilak. Kalau ada yang rindu, panjang umur aku update betul² lain kali ye. Rindu nak bw, rindu sama kawan² blogger. Harap kalian sihat ceria selalu.

Jaga diri, jaga peribadi dan jaga hati. 

31 comments:

Anum said... [Reply]

hehehe jgn kekok ok

aimi adilah said... [Reply]

peh org blnje seh... :P

Syazwan Che Deraman said... [Reply]

hehhe.

take care bro.

Razfira said... [Reply]

comelnyee

fifie said... [Reply]

Haah memang lama pun tak lawat belog nie.

Nur Azila said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
Nur Azila said... [Reply]

sama-sama..Alhamdulilah ada rezeki lebih dapat nak belanja kawan2 vector :D Bukan selalu pun kan..

Sandman tu super duper comel..

alien said... [Reply]

citer ni da keluar ke bro?
bukan sempena kresmes ke camne ni..

ct kektus said... [Reply]

kenapa tak ada orang nak belanja aku macam orang belanja kau ni. ish ish ish

CekbOlat-bOlat said... [Reply]

oh cita ni . suke lettew ade yg blaje . kihkih .

jaga diri kamu jugak yok !

chemay said... [Reply]

teringin nak tengok jugakkk.
lama dah tak gi cinemaa.
T___T

Rtp Farra Arisha said... [Reply]

Usop, Arisha pun kekok menulis/bloggging sekarang nih - that's why my blog is rarely updated. :) well, the free things in life are always BEST! :)

Zakaria's daughter said... [Reply]

eh eh eh eh eh eh eh tetibe rase kekok pula nak ngomen kt sniii.

tanak komen wangii. nak lepas kan komen busuk.
kentuttt pepanjangg

Yousof said... [Reply]

Baik Puan Anum! ;D

Yousof said... [Reply]

Rejeki hehe

Yousof said... [Reply]

Kau jugak encik pilot ;D

Yousof said... [Reply]

Tak comel tapi sangat comel ok! ;D

Yousof said... [Reply]

Terima kasih datang melawat ;D

Yousof said... [Reply]

Rezeki, bila dikongsi akan lebih terasa keberkatannya. ;)


Tau takpe! hehe

Yousof said... [Reply]

Kalau tak silap dah dekat dua minggu la bro, masa aku tengok tu ada enam orang penonton sahaja.. heheheh

Yousof said... [Reply]

Bagilah hint mau dibelanja dekat fb ataupun twitter.. Untung² ada kawan yang sudi belanja ;D

Yousof said... [Reply]

Orang yang berlagak je tak suka bila dibelanja oleh orang lain.. hihihi


Kamu jugak yok Bolat!

Yousof said... [Reply]

Set masa, jom kit pergi. Nonton cerita stroberi cinta pun ok. heheh


Ala normal la tu, ramai je yang dah lama tak pergi. Ada masa nanti pergi je.

Yousof said... [Reply]

*tutup hidung*



Haa baru boleh balas komen. heheh
Kepada kawan², angan ingat perempuan comel tak mampu
hasilkan kentut yang busuk ok! ;P

Nur Azila said... [Reply]

Kan.. Sandman tu comel mcm Fadz.. :D

Jack Frost manis macam Yusof Ngadi :P

The Tooth Fairy lemah lembut macam abdah. :D

HEHEHE

shidaR said... [Reply]

untungla ade org belanja dia heheee :D

HeNRieTTa JoSe said... [Reply]

bestnye ada org banje....best erk citer nie? ader rezki nak tgk la....

Yousof said... [Reply]

Harap² rasa kekok tu akan hilang tak lama lagi..

Well, that's TRUE! ;D

Ash Give said... [Reply]

Sya hdir melaporkan diri..sya sihat dn lama tak bw..:)

najihah sahami said... [Reply]

Ehemmm..sape belanja?sape?

Azham Vsvc said... [Reply]

hehe....aku pon dah lama tak sempat nak blogwalking...jgn kecik hati yea ucop...kita berada di pihak yg sama hehehe!

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails