Friday, October 28, 2011

Hargai | هرڬءي





Adakah Brader Pilot kita sedang mengemudi kapal tersebut membawa
Abu pulang ke Sabah? Mungkin juga membawa Anif ke Kuala Lumpur?





Petang semalam lepas Zohor, nenek kawan rapat aku, Audi telah selamat kembali ke Rahmatullah. Semoga rohnya tenang dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Aminnn.

Mujur Audi sampai kampung awal. Tiba-tiba aku rasa sebak sebab aku tak sempat menatap muka kedua-dua arwah atuk dan nyai aku dulu... Al-fatihah.



56 comments:

cik wanie Lovela (CWL) said... [Reply]

:( alfatihah

cucu umie said... [Reply]

semoga rohnya dicucuri rahmat...amin44x..

CouLeur de Chiqu3 said... [Reply]

al fatihah..moga rohnya aman dan dirahmati disana...



*kita akan rasa sedikit kekesalan jika xsempat melihat arwah org yg kita syg,tp hati wajib redha...

Azham Vosovic said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
YOUsoF said... [Reply]

• cik wanie Lovela (CWL) > Al-fatihah.. ;)

• cucu umie > Aminnn.

• CouLeur de Chiqu3 > Aminnn. Yup, redha dan sentiasa mendoakan kesejahteraan..

Azham Vosovic said... [Reply]

Al-Fatihah...

BTW YOU, entry ni sangat menyentuh hati...harap-harap ABU n AA terharu bila baca ni..

Syazwan Che Deraman said... [Reply]

hehehhe.

aku ingat ke sape yang kau tag.
aku tak fly hari ni.
cuti.
sepatutnya fly..tapi aku suruh kawan yang gantikan aku.

cuaca sekarang tak mengizinkan.
dijangka monsoon untill bulan march.
thanks.

Alfatihah.

Rtp Farra Arisha said... [Reply]

al-fatihah. let's pray the best for arwah :'(

btw, arisha suka baca caption di bawah gambar itu. ayatnya sempoiii. ;)

adwafarahin said... [Reply]

al fatihah

setiap yg hidup pasti akan mati

cik nur said... [Reply]

tak apa yang penting dia yang dikirin kan tuh al fatihah yaa

shzyswl said... [Reply]

takziah pada Audi. saya pon sama macam awak, terkilan sebab taksempat nak jumpa dua dua arwah atuk dulu. memang sedey sangat.
al-fatihah untuk mereka semua

syakey said... [Reply]

belajarlahh menghargai.


iringkan doa untuk mereka,insyaAllah sampaii.

WuMing said... [Reply]

Setiap orang akan pergi juga...

Papa Mifz said... [Reply]

al fatihah untuk arwah...semoga tergolong dlm mereka2 yg beriman...amin...

Tasha said... [Reply]

tiada yg kekal~~~

mengingati kematian ni menginsafkan kan? =)

Umie Artoqiemie said... [Reply]

gambar tu ohsem.. kretif bagi aku.. kat mane tu?

AL-FATIHAH...

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

Al Fatihah....

aleen aiden said... [Reply]

takziah untuk keluarga kawan kau.semoga arwah dicucuri rahmat dan dtempatkan dkalangan orang2 beriman.

[PCL] said... [Reply]

alfatihah moga rohnya ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.

najihah sahami said... [Reply]

setiap yang bernyawa pasti pergi kan..al fatihah.....

rindu arwah nenek ngan atuk...T_T

EZAN IDMA said... [Reply]

Alfatihah

dill said... [Reply]

salam takziah utk famili sahabatmu.

dill.

EZAN IDMA said... [Reply]

alfatihah

Syuxer said... [Reply]

al-fatihah..:(..bersabar bro

amna said... [Reply]

al-fatihah.. semoga rohnya tenang di sana. kita doakan sama ya

*abu punya flight hari apa? hehe anip nk g kl ke.. hu2

Aweyn said... [Reply]

al fatihah

lynda salim said... [Reply]

al-fatihah..


*sabar ye YOUSOFF . its the destiny..

Lea Isnawi said... [Reply]

al fatihah

senyap je anip tu kat KL

Wadi AR said... [Reply]

innalillah. bersabar ye

Fara E's said... [Reply]

al fatihah

si robot comel said... [Reply]

al fatihah,moga rohnya dicucuri rahmat.amin

onie said... [Reply]

al-fatihah buat arwah.....

aibaks said... [Reply]

wa.. sekali gamba tu brgerak plak..smart!

alexa yussida said... [Reply]

alfatihah...

gmbr tuh semart:)

Syahirah Suhaili said... [Reply]

al fatihah..smoga dimaskkan dlm golongan yg beriman..hoho..adiela suka gamba tu..tetba rasa sebak tengok :(

Syahirah Suhaili said... [Reply]

you..lupe nak bgtau..adiela share gamba tu d fb boleh? :)

dhiera said... [Reply]

al-fatihah..
takziah buat kawan kamu sekeluarga~

alif haris said... [Reply]

yg pergi biarkab pergi .. kita yg disini kirimkan lah doa dan alfatihah buatnya

Nafisah Ruslan said... [Reply]

salam takziah..

HaiDa HiDa said... [Reply]

salam takziah.. al-fatihah..

Hans said... [Reply]

takziah untuk keluarga yang berkenaan

AnisZahra said... [Reply]

Alfatihah.

aiEz said... [Reply]

alfatihah,salam takziah buat audi...

Peah Glemer said... [Reply]

rindu arwah nenek :(

cik sakdi said... [Reply]

kite pon xpernah tgok dua2 atok kte. takziah ee pada kawan. :(

hawiz said... [Reply]

alfatihah...

Cik tikah said... [Reply]

sayang my atok. al-fatihah ....

Nurnajwa KZ said... [Reply]

Appreciate others while they're still around.

:')

Chill oteh^^

Nursyahira izzati Ngadimon said... [Reply]

Alfatihah kat arwah :)

mase Arwah nyai n atok abg usop tk balek eh ? erm . eyraa nanges smpai ke kubur . dlu mase kcik2 taktau pape , main nanges je . tp skarang RINDU pulak dekat arwah , lg2 ATUK . slalu kcau eyra ;)

smoga rohnya dtemptkan dgn org2 yg beriman

muhamad hanif said... [Reply]

setiap yang datang pasti akn pergi, dan yang pergi mungkin tak kembali.

kim heeruul said... [Reply]

semoga roh nye ditempat kan dikalangan org2 yg beriman.amin.

budakampung said... [Reply]

innalillah..semoga rohnya dicucuri rahmat..

Amna.Qadeeja said... [Reply]

Alfatihah untuk arwah :(

khairul akmal bin azman said... [Reply]

al fatihah...

kite tgh hidup


jgn lpe ajal kite pun xtaw bile..

ABU said... [Reply]

al-fatihah..

anamizu said... [Reply]

al-fatihah..
semoga rohnya ditmptkan
dgn org2 beriman..insyaallah.
bertabahlah YOUsof..




luv,
cik ana

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails