Wednesday, November 7, 2012

Y U so creative? ;D







24 comments:

Anum said... [Reply]

cantik :)

the malay male said... [Reply]

Mmg kreatif

محمد رازيق said... [Reply]

kreatif. unik. abstrak

anamizu kaito said... [Reply]

ohsemnye ! gile kreatif !

missSenget said... [Reply]

cantikkkk...!!!

cimöt said... [Reply]

never think to do it...

eva said... [Reply]

Sgt kreatif n sgt berguna kan... Hehe

si robot comel said... [Reply]

sangat kreatif,jom buat!

♥ Nana BamBam ♥ said... [Reply]

awesome ....

kat malaysia ade tak nak buat?

nak join..hehe

nurdani said... [Reply]

kreatifnya!!!!!!

Ash Give said... [Reply]

woooo jalan ada cat.. pastu bekas tapak kasut jadi mcm daun...emmm krtip

jeely jelly said... [Reply]

awesome giler ! korea kan ?? eh ! haiii, lama tak nampak, hihi

chemay said... [Reply]

kreatiff!
cool sangat cara dia nak dapatkan hasil macam tuu.
:)


tapi tapii.
kotor ah tapak kasut tu nantii.
nak2 pulak kalau tapak kasut berwarna terang kann.
T___T

ct kektus said... [Reply]

rajinnya orang tu dok jalan ke kiri ke kanan. dorang letak gambar ni kat mana weh. macam besar gedegang je. huhuu

Asrul "iLham" Sany said... [Reply]

santaiii :D

Nurul Iman Rosman said... [Reply]

woahh, sangat kreatif! :)

pazil said... [Reply]

kreatifkan bro ;)

Syazana Zainn said... [Reply]

kretip sgt.

p/s: dgr ceritalah kn kabarnya kt mesia nnt pon nk buat muzium yg akan paparkan karya 3D :p

Jna marcello said... [Reply]

sgt kreatif :D

hi yousof sorry lambat singgah kat blog awk na ritu bz bercuti ;)

Azham Vsvc said... [Reply]

wah...pandai orang2 seni ni fikirkan cara untuk berseni...aku kagum!

tirahzairi said... [Reply]

cantikkk

RazFiRa said... [Reply]

rosak tapak kasutku. ehehehehe

syakey said... [Reply]

depa makan apa sampai kreatif giniiii

wuuhuuu

shidaR said... [Reply]

mmg kretif la..heheee :D

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails