Friday, November 11, 2011

Cerah







*Sumber gambar : Taman bunga emak hamba. ;)


50 comments:

onie said... [Reply]

nak sambung tak reti,kehkehkehkeh :P

UNA budak BAEQ said... [Reply]

ohh

*angguk-angguk kepala

YOUsoF said... [Reply]

• onie > Takpe, ramai lagi yang boleh sambungkan.. Rasanya la.. ;D

• UNA budak BAEQ > Bagus.

*Senyum-senyum bibir.

Niza Romli said... [Reply]

nk komen tang taman bunga je.

"cantik bunga mak kamu" :P

YOUsoF said... [Reply]

Nak balas komen terima kasih... ;)

adwafarahin said... [Reply]

ssh nk terima kegagalan kan tp kite kene kuat!
Go Adwa! hikhikhik


*ucop bunga ape tu? nice la!

laskar pelangi said... [Reply]

jadikan kegagalan masa lalu sebagai penguat semangat. fighting!

HaiDa HiDa said... [Reply]

kegagalan dan kegelapan semalam memang sukar tuk di lupakan tapi ianya tetap sebahagian dari diri kita.. CERAH atau GELAP masa depan, hidup tetap kita tempuh.. jika hadirnya cahaya CERAH, jadikan ia penyuluh laluan kita.. dan jika yang hadir itu GELAP, jadikan ia sebagai ikhtibar dan pengajaran kerna hari ini juga akan jadi kenangan semalam.. (cuba membalas.. hehee)

cantik la bunga tu.. bunga apa ya??

ayiehulk said... [Reply]

SIMPLY LIKE IT (=

EZAN IDMA said... [Reply]

nice la abg YOu :p

Fathiah Hamim said... [Reply]

tapi kegagalan harus diingati juga untuk peringatan di masa hadapan.

rara pinkmafia said... [Reply]

cantek taman bunga mak you.

CouLeur de Chiqu3 said... [Reply]

apa yg berlakau dihari lepas adalah pengajaran dan pembelajaran untuk masa hadapan...

aleen aiden said... [Reply]

mak saye juga penggemar orkid yg sejati.keh3

cik nur said... [Reply]

hurm betol tuh ^___^
eh lupa plak cantik kebun bunga mak ucop :)

cik nur said... [Reply]

hurm betol tuh ^___^
eh lupa plak cantik kebun bunga mak ucop :)

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

cantik gambarnya.

ajar nis...

budakampung said... [Reply]

masa depan itu destinasi, masa lalu itu panduan..hahaha..oke gua mengarut je :)

BLADE EDGE said... [Reply]

masa dulu tu sejarah dan pengajaran. masa depan tu matlamat...

Hanie_Dew said... [Reply]

bunga apa tu??

Fyqa said... [Reply]

snyum takperlu kata apaapa

:))




;)

Rtp Farra Arisha said... [Reply]

we live on the earth only awhile. so, let's enjoy together and don't ever bring the bad or sad moment. now is the actual time for having fun and learning something new and good ;)

Hanie_Dew said... [Reply]

hahahahaha...aku mmg pemalu org nya. senyuman tu natural.hahahaha

fathiahRAIHANA said... [Reply]

Kalau tak let go yg sakit tu, serius takleh nak go on dgn bnda baru :')




Cantik bunga , hihi ^^

Bella Bell said... [Reply]

masa lalu boleh dilupakan.. cuma jadikan ianya sebagai satu pengajaran kepada kita :)

alif haris said... [Reply]

betul tu sop :)

alhamdulillah weyh aku masih ingat camana nk update blog hahahah

Cik tikah said... [Reply]

cerahkanlah hidup anda :)

dill said... [Reply]

saye setuju!

dill.

Syazwan Che Deraman said... [Reply]

bunga apa tu yousof?

semutsengal said... [Reply]

kau suruh smbung ke tuu ? Ok,aku sambung yaaa.....(some text missing).


HAH, ok tak ? Aiseh asyik text missing je. MAlas lah.

Faaein Talip Roy said... [Reply]

wahh.. ada taman bunga.. bestnya..

syahirooAhmad said... [Reply]

yes.. itu gunanya plan b! kau mmg ohsem la yusof! kagum! thumb up sekali tengok!

Daddylicious said... [Reply]

nice!

Azham Vosovic said... [Reply]

Hehe...lawa gambar ni... hehehe....

BENA said... [Reply]

nak bagitahu . bunga purple tu cantek . ayat atas bunga tu lagi CANTEK ;)


cuba untuk melupakan kejadian2 laluh . cewahhh ;)

aiEz said... [Reply]

kegagalan itu bukan menjatuhkan,malah menaikan semangat agar terus belajar dari kesilapan...pengajaran perjalanan dari sebuah sketsa kehiduapn...:)

hafrawiey ozakawa said... [Reply]

thump up babe...




p/s:done follow here.follow back

alexa yussida said... [Reply]

tapi kegagalan masa lalu lah yang memberi kita kekuatan untuk membina masa depan yg cerah :)

alexa yussida said... [Reply]

geram dgn cursor yg tergedik gedik kat gmbar cantik tuh!!heee

Fee Hafeezah ketuk keyboard said... [Reply]

yup, setuju..! nak berjaya kena aim jauh ke depan, yg masa lampau boleh dikenang utk memperbaiki mutu keunggulan kejayaan.. ceewaaaahhh! HAHA..

Beta nak golek-golek di taman bunga emak hamba boleh? ;P

syafiqakarim said... [Reply]

nice :)
er,lawa bunga.

najihah sahami said... [Reply]

waa..mish dah jadi makin minat pulak dengan usop ni. bila nak terbit buku?

:)

lilypelangi said... [Reply]

tapi kadang-kadang masa lalu tak ley dilupakan sebab takut melakukan kesalahan yang sama . kan ? :)

♥e'in♥ said... [Reply]

life must go on!

tomatokering :) said... [Reply]

betol3 .. weewittt nak singgah taman bunga emak tu boleh ? :pp

FIFIEY LYCHEE MARATION said... [Reply]

alololo, taman bunga! hehe.....masa depan bermula dari hari semalam dan harini. hitam semalam tak semestinya hitam juga hari depan. Ibaratnya kalau hujan hari ini tuhan tidak akan membuatkan hujan selama-lamanya kerana nelayan juga perlu turun ke laut. begitu juga nasib masa depan, tergantung ats diri kita bagaimana membentuk dan melaksanakan hitam menjadi putih!

ABU said... [Reply]

wah cantek..

nak jugak cakap pasal kegagalan:
kegagalan mendewasakn kita.. sekian :)

syakey said... [Reply]

meh aku nak mlawat umah ko. nk amik gamba bunga cun melecun mak ko. hahah XD

Jue said... [Reply]

Aku sndri kdg2 msh tringat satu pkara lampau. Xtahu sbb rs serba slh ke pe. Haiha
Psst;cantek gambo ko amik weh..mak ko ley kwn ngan aku sbb dpn umah aku dah mcm tmn bunga >_<

Sarah Mohd Saleh said... [Reply]

amboi lawenyerr tmn nga tuan hamba pnye bonda

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails