Saturday, December 4, 2010

Self confidence is so good, but..

~Dipinjamcuri dari Bharian~


* Kena lebih yakin diri, tapi biar bertempat la kan~

17 comments:

aisyahyusof said... [Reply]

betul, biar brtempat.

jgn terlebih confident tp last skali hampeh :)

YOUsoF said... [Reply]

aisyahyusof > Tu yang kita taknak tu.. Lastly kesian lak kat orang jenis camtu kan..

Cik Akma said... [Reply]

yupp kalau over confidence pon ssh. sedang2 je okay kot :D

hans said... [Reply]

hahahahah
khas untuk dr rozmey ker nih?
ekekekke

P/S : Apa Yang Terangkat Bila Ada Kakak/Abang/Adik Angkat!

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

setuju ngan akma

Myra Arshad (: said... [Reply]

ehem. kesian produser tu. last last balik modal pn tak lepas. hehe.

wasabi onee-san said... [Reply]

hehehe..
i have a lack of confident in myself..

Cik Mieyrarif said... [Reply]

ahhaaha. pacik rambut cendawan ke?
oke2 da pahammmm

F.I.C.K.R.Y said... [Reply]

Hahahahaa... so funny this cartoon~

BENA said... [Reply]

keyakinan diri aku tak cukup lagi ! seperti aku pernah kate kat ko dulu . aku perlu kan seseorang ade di sisi menyokong aku . cewahhhhhhhh . =)

..:::purpleholet:::.. said... [Reply]

not in the right time,isn't it? hee~

~SukEMakAn~ said... [Reply]

betul betul betul!
perlu kene dengan tempat dan keadaan~
dulu saye ni penakot
nak g tanya org soklan pon takot
skank tidak lg
cewah
*bajet mcm iklan plak*
=)

YOUsoF said... [Reply]

Cik Akma > Betul tu! sedang² tu 40juta lebih baik daripada overr kan.. ;D


hans > Memang khas kot, tapi tak salah kot dalam bentuk nasihat sindiran camni kan..


::FAIZ FARISH:: > Sama lah kita Faiz!

aisyahyusof said... [Reply]

haah, kesian sbb dia jd mcm 2, hmm

Myra Arshad (: said... [Reply]

busy nya diaa :P

alexa yussida said... [Reply]

ade self confidence yg bole lead kepada psychological disorder~~aaa..rasa mcm da psycho juge le:p

YOUsoF said... [Reply]

Myra Arshad (: > Kesian jugak.. (Takpe kot produk dia still laris lagi)

*saya mmg busy plus kurang bekalan internet ;D


wasabi onee-san > Takpe, slowly try tambahkan yakin tuk ye Cik Wasabi.. ;)


Cik Mieyrarif > Iye², tapi pakcik ni boleh tahan kaya jugak kan..


F.I.C.K.R.Y > Funny dan tepat ke batang hidung beliau kan..


BENA > Takpe aku sudi sokong ko dari sisi kanan Bena!!


..:::purpleholet:::.. > Yup! ;)


~SukEMakAn~ > Hehee bagus tu! Moge jadi seorang yang lebih berani ye! ;)

*Iklan kerajaan kot ;D


aisyahyusof > Kan².. Kita belajar la dari kesipalan org lain kan..


alexa yussida > Hehe psycho ke arah +ve bagus la kan ;D

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails