Thursday, December 30, 2010

Saya bangga!




HARIMAU : Mengaummm!!


GARUDA : Mengaduhhh..


TAHNIAH!

!تهنئة,

恭喜!

बधाई!

축하!

แสดงความยินดีกับ!







Tak perlu panjang² kot, ramai yang dah menghebahkan berita gumbira ni kan plus esok cuti. Seronok!

22 comments:

iwan_dextrous said... [Reply]

hihihi..dashyat pic

Dextrous cyber life

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

pelbagai bahasa..... huyooo

YOUsoF said... [Reply]

iwan_dextrous > heheh dahsyat la sangat bro... ;D<


::FAIZ FARISH:: > Huyoo.. tapi masih ok kan Faiz? ;D

YOUsoF said... [Reply]

::FAIZ FARISH:: > *saje letak Thai sekali ( sebab ko kate ade kawan ko iras² aku kan ;D)

cOnfuSeME said... [Reply]

hehe..tul 2...penuh entry setiap blog pasal kemenangan malaysia semalam...xkurang gak pasal kefamousan si fahmi...huhu..pape pon congrat tuk player..tuk rkyat malaysia lak best la sok cuti...hehe

mahirahnazlim said... [Reply]

semangat pegang bendera haha
yeay yeay esok ta keje !

efa said... [Reply]

huhu..tu la kan rmai sgt wat entry pasal bola ni..huhu..yeah bangga gak sama malaysia...yes sok cuti yeye :)

Along Tapa said... [Reply]

tapi kenapa aku rasa bendera tu macam photoshop?/takpe...smangat tu yg pntg~

Gorengbaek - Tips nak tau awek itu dah berpunya ke belum...

Hangit habis dah - Apa yang orang melayu takutt??!!Babi!!!

Afiefah Safieni said... [Reply]

pelbagai bahasa ni..'malaysia oh malaysia.

ayulunera said... [Reply]

Semangat satu malaysia sungguh..cayalah...weeeeeee

nora said... [Reply]

bangga bangga
aku pun bangga gak

photophobia eyraa ! said... [Reply]

yeayy !
gumbira gyla kot? aahaha,
:D

n i k l i s a said... [Reply]

gugel translator eh? kih kih

kimchisu said... [Reply]

kimchisu like this ^^

alexa yussida said... [Reply]

cuti buat ape?
selamat bercutiii

YOUsoF said... [Reply]

cOnfuSeME > Hehe betul².. Sebab saye tak sefamous Fahmi, entry pendek camni pun da cukup kot... ;D

yup ;D

hans said... [Reply]

aku pun bangga dan gembira


selamat tahun baru
moga tahun ini lebih baik dari tahun lepas

P/S : Lepak Dengan Kawan - Kawanku Sempena Tahun Baru

YOUsoF said... [Reply]

mahirahnazlim > Semangat tu yang kita cari! ;D


efa > Yezza..


Along Tapa > Takyah rasa² lagi Long.. memang saje aku meng fotosopkan ianya di situ.. ;D yeah terus semangat!!


Afiefah Safieni > Hehe. ( tu kiasan tuk warga lain yang semakin bersusun kat negara kita ni jugak)


ayulunera > Hehe cayalah! ;D


nora > Terus bangga, moge semua lebih bertenaga.. cewah.. ;D


photophobia eyraa ! > Haha sekolah dah nak mula jugak.. harap seronok jugak ok.. ;D


n i k l i s a > Ya saya.. ;D


kimchisu > Saya jugak! ;)


alexa yussida > Lepak² ngan kawan, kongsi cerita pengalaman je.. mekaseh² ;)


hans > Insyaallah.. ;)

Gayahspears said... [Reply]

sy pon bangga jd anak malysia..hihi

BENA said... [Reply]

ko dapat cuti ! aku tak ! ARHHHH ~


dah la gaji tak double weh . sadis2. HAHAHA :)

YOUsoF said... [Reply]

Gayahspears >Hehe bagus²! ;D


BENA > Haha tu orang panggil pengorbanan tuk majikan.. kot ;DD

BENA said... [Reply]

pengorbanan ? tak pe . aku suke kerja ! HAHAHAHA :)

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails