Saturday, October 16, 2010

Lagi Award Tuk Si Hingusan



Sangat² terima kasih ye Cik di atas penganugerahan ni!
*lu udah bikin gue lagi semangat dong!

1. apa yang sedang bermain di fikiran anda sekarang.
Aku ade wat org terase tak ek?

2.Apakah nama samaran anda.
Usop. Yus.

3.Senaraikan 3 nama org yang anda sayang
family.kawan² dan kawan² jugak.

4.Panggilan untuk si dia?
Kao

5.Hadiah yang paling diimpikan dari yang teristimewa
seguni jongkong emas ;D

6. Belog mana yang paling suka visit?
Blog A - Blog Z.

7.Blog yg aku nk tag








MUMMYNEMO

CIK











☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺ ☺



Satu lagi anugerah aku dapat dari BUDAKnakalGIGIrongak.

1. thanks the person who gave u dis award and the link of the person
☺Terima kasih kerana menggelar aku blogger cantik!!

2. Spread the award to 15 blogger who you like & you think their blogs are awesome
☺ Tuk lebih dari 15 ghatos kawan blogger aku kat luar sane, blog kalian memang awesome!

3. Tell 7 things about yourself

☺ Ingin tambah kilogram (any suggestion?)
☺ Suka merosakkan lagu
☺ Suka makan
☺ Tengah usaha kurangkan ghabun silau
☺ Tunggu orang masuk minang
☺ 'Heart keeper'
☺ Kesemua di atas adalah betul kecuali no 5 ;D

*Saje nak ditegaskan Si Hingusan itu adalah MAMAT NI.

Wassalam~

11 comments:

aYaz said... [Reply]

erkk..
ku telah di tag?
heu3..

YOUsoF said... [Reply]

hehee. Mekaseh sebab sudi menerimanya ;D

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

tahniah....

cOnfuSeME said... [Reply]

adeh..malu kot...huhu..
thanx k..:)

YOUsoF said... [Reply]

FAIZ FARISH> Thanx bro! ;)

cOnfuSeME> Adeh malu ape kot? ;D same²..

F.I.C.K.R.Y said... [Reply]

Huhuhuu... Sejuta penghargaan aku ucapkan kat tuan blog ni sebab sudi mengetag blog aku yang cikai tue...
Sungguh terharu rasanya...
I hope ur's blog will be the BEST ever and ever...

I will support U~

siti farhana said... [Reply]

wah. byk dpat award.
=)

YOUsoF said... [Reply]

F.I.C.K.R.Y> Huhu sejuta terima kasih gak aku ucapkan kat ko Fick. InsyaAllah ko pon! ;D

Thanx bebanyak bro!

siti farhana> Sekadar di pinggiran je blog ni hehhe. ;)

budak_nakal said... [Reply]

aku ditag balik ke wei.. haha..

budak_nakal said... [Reply]

aku ditag balik ke wei.. haha..

YOUsoF said... [Reply]

budak_nakal> hahha tak di sengajakan la tu. takpe kira halal jela! ;D

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails