Saturday, February 16, 2013

Warkah

Ketika kau mula merasa bahagia, pasti ada kisah duka yang dah kau tinggalkan di belakang. Ya kisah duka yang dah basi tapi tetap mengganggu minda, lagi dan lagi...



C     G
Takkan lagi aku menunggu
Am   Em
kau hadir didalam mimpi-mimpiku
C   G
puas ku mengharapkan dirimu
Am     Em
seperti mereka yang punya cinta

C      G
diriku....tanpa dirimu
Am      Em
kau tempuhi penuh bahagia
C    G
diriku mahu kau tahu
Am      Em
pedih ini kau tak terasa

C     G
warkahku mengharapkan dirimu
Am   Em
seperti yang aku kenali dulu
C   G
setiaku menantikan dirimu
Am       Em
seperti setianya terhadap dirimu

C   G
tapiku melepaskanmu
Am   Em
melangkah namun tak berdaya
C       G
terus ku terus menunggu
Am    Em
cinta yang takkan pernah ada

C G
Oh....oh...
Am Em
oh.....

c   G
Tapiku melepaskanmu
Am         Em
melangkah namun tak berdaya
C       G
terus ku terus menunggu
Am    Em
cinta yang takkan pernah ada

C   G
Tapiku melepaskanmu
Am        Em
melangkah namun tak berdaya
C       G
terus ku terus menunggu
Am     Em
cinta yang takkan pernah ada

15 comments:

the malay male said... [Reply]

pandai main gitar ke

Wadi AR said... [Reply]

ajar lah aku

iAmCekbolat said... [Reply]

waaa nynyii laaa

Amna Qadeeja said... [Reply]

lagu ni memang best. dulu pernah jadi kegemaran. :')

Razfira said... [Reply]

lagu best ni

onie said... [Reply]

feeling pulak dengar lagu ni,hehe

Yousof said... [Reply]

Dah ada request ni yang bersemangat nak upload suara sendiri ni haha

Kalau tak ada aral melintang, sikit masa lagi muncul la tu. ;D

Yousof said... [Reply]

1 - pandai, 10 - sangat apndai.

Aku baru di tahap 4 ;D

Yousof said... [Reply]

Belum layakk lagi la wadi.. Sendiri pun terkial-kial lagi heheh

Yousof said... [Reply]

Kan.. Sampai sekarang pun lagu ni masih dalam senarai lagu kegemaran usop ;)

Yousof said... [Reply]

;D

Yousof said... [Reply]

Mesej lagu ni dah berjaya masuk ke sanubari kau kot.. ;D

inche hlovate said... [Reply]

dulu pernah blajar main gitar..tapi dah lupa.lama tak practice hihi

anamizu said... [Reply]

WARKAH. aku jd tau lagu ni sbb drama sinderella si Amani belakon tu.hehe sbb comel gila Amani bawak watak tomboy2 camtu =P

Juno said... [Reply]

Aku nangis jenis keluar-hingus-termasuk-celah-mulut kot dengar lagu ni dulu. Kesialan apakahhh

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails