Wednesday, November 21, 2012

Ya Allah selamatkanlah saudara kami di Gaza





12 comments:

Jna marcello said... [Reply]

*yaallah Lindungi laa mereka disana (Gaza) Amin..

HiDa said... [Reply]

Ya Allah selamatkanlah saudara kami di Gaza...

fifie said... [Reply]

Moga moga dengan doa kalian semua, saudara kita terselamat di bumi Gaza. In shaa Allah.

-meeSUPERGIRL- said... [Reply]

amin .. Allah telah mndgr doa kita semua. Stakat ini rakya palestin kmbali aman. Bah kan sekolah juga akan dbuka dlm msa tdekat.. Harap keamanan ini bkn yg smntara buat mereka..

Liyaa Mf said... [Reply]

Aku takleh tahan sedih kalau cite psl ni. Semuga umat Islam di seluruh dunia dilindungi. Aku takleh imagine, perasaan takut yg sentiasa menemani. Mata tak mampu dilelapkan. Syukur tak terhingga aku berada di negara yg aman. Alhamdulillah sekarang gencatan senjata. Macam kata meeSUPERGIRL, semuga ia bukan sementara :'(

syakey said... [Reply]

Allah, selamatkan mereka.

tapi mereka tak perlu gusar, syurga menanti mereka. kita ni? Allah :'(

Syazana Zainn said... [Reply]

Alhamdulillah buat masa skrg mereka dah ishtihar gencatan senjata terhadap israel

tapi tak tau la sampai bila boleh bertahan

mereka kan kaki spin.

semoga rakyat palestine akan sentiasa dilindungi

syaizzalkiz said... [Reply]

Sama-sama berdoa..Semoga keajaiban, dengan kuasa ALLAH S.W.T boleh membantu mereka mengalahkan rejim Israel yang dilaknat..

EZAN IDMA said... [Reply]

amin. sama sama kita berdoa

Yousof said... [Reply]

Aamiin Ya Rabbal'Alamin..

eVa said... [Reply]

:'( tak dpt nak gambarkan perasaan bila tgk kan.. Sama2 kita doa.. Aminnnn

shidaR said... [Reply]

amin :) dah freedom :)

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails