Friday, July 20, 2012

هارڤن رمضان 1433ه

Pejam celik pejam celik,
aku baru nak aktifkan CIMB Clicks,
Pejam celik pejam celik,
Syukur kita dapat jumpa Ramadan lagik. ;)




Harapan Ramadhan - Raihan feat Manbai


Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Selangkah demi selangkah
Setahun sudah pun berlalu
Masa yang pantas berlalu
Hingga tak terasa ku berada
Di bulan Ramadhan semula

Puasa satu amalan
Sebagaimana yang diperintahNya
Moga dapat ku lenturkan
Nafsu yang selalu membelenggu diri
Tiada henti-henti

Tak ingin ku biarkan Ramadhan berlalu saja
Tuhan pimpinlah daku yang lemah
Mengharungi segalanya dengan sabar
Kita memohon pada Tuhan diberikan kekuatan
Ku merayu pada Tuhan diterima amalan

Selangkah demi selangkah...
Dengan rahmatMu oh Tuhanku...
Ku tempuh jua



22 comments:

anamizu kaito said... [Reply]

pejam celik pejam celik dah Jumaat harini.. salam Jumaat Sop :)






Luv,
cik ana

Yousof said... [Reply]

Salam Jumaat.. ;)

Anum said... [Reply]

salam ramadan

akem said... [Reply]

selamat berpuasa! :)

Aweyn said... [Reply]

It's such a blessing for us all to be able to live and expereince Ramadhan again this year. alhamdulillah :)

anif abdullah| AA said... [Reply]

ramadhan datang lagi,mari kita persiapkan diri :)

::FAIZ:: said... [Reply]

selamat berpuasa

cimOt said... [Reply]

ramadhan kareem alaika~~

nurdani said... [Reply]

tak sabar nantikan bersahur, berbuka.

pejam celik pejam lagi,
pejam celik buka mata,
jangan ghairah masa membeli,
jangan membazir masa berbuka.

ok pantun tu tak sedap.

syafiqakarim said... [Reply]

aku suka sangat lagu ni sop.
best.sayu.hmhmhm


selamat berpuasa sop
^^

Cik tikah said... [Reply]

selamat brpuasa sop :)

Cik TeN10 said... [Reply]

Selamat menjalani ibadah puasa.. Bgn sahur tak pg td ? :p

Azham Vsvc said... [Reply]

Selamat Menyambut Ramadhan tahun ini Ucop....aku harap kau boleh menjalani ibadah puasa dan terawih serta ibadah2 lain dgn sempurna @ lebih baik insyaallah.

mira maisara said... [Reply]

selamat berpuasa :D

ct kektus said... [Reply]

pejam celik pejam celik, eh dah masuk waktu berbuka lah. selamat berpuasa usop. :D

ABU said... [Reply]

tekan tekan CIMB click
pantun kau nampak pelik
kat hujung dia ada perkataan lagik
aku gelak terkihik kihik


sengal gak ko ni ah..
slmt berpuasa usop..semoga puasa kita diterima olehNya..

CekbOlat-bOlat said... [Reply]

pejam tak celik2 ? hoho

|salam ramadhan :)

Fara Sofia said... [Reply]

⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ღ •˚ Selamat Menyambut Bulan Ramadhan ♥♥ ˚ ✰* ★
/ \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚
/ \ ˚. ★ ˛ ˚ ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚

HeNRieTTa JoSe said... [Reply]

Thanks for the share...

eva said... [Reply]

pejam celik pejam celik takut ramadhan berlalu pegi nanti..

lagu tu sy sukaaaaa sgt2!! asyik2 ulang.. bila dgr teringat kat kpg time2 kecik.. huhu.. sayu betul.


selamat menyambut di bulan ramadhan usop :) smoga bulan ramadhan lebih bererti buat usop yer.. :)

Hanie Dew said... [Reply]

hebat pantun ko.penatun moden gile..haha.

like pix tu.sgt berguna bg semua muslimin dan musliman.jgn tak tau ada yg masih xtau mcm mana nak jawab bilal tu ye. (^__*)

syakey said... [Reply]

ni mmg lagu feveret time ramadhan ni. menusuk di kalbu :')

salam ramadhan ya yousof. moga ramadhan kali ni lebih bermakna lah ;)

kalau dekat perlis kan, takde bacaan slawat ni. tak feel ke-traweh-an kalau tak baca slawat ni.

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails