Wednesday, May 30, 2012

Pesan ayah


Sumber gambar : Facebook

33 comments:

BENA said... [Reply]

sekarang tengah kecoh pasal gaduh sesame bangsa ek?. politik je semua tuh . ape ape pon . jangan gado gado . tak berani nak komen pjg2 . takut salah cakappp . tettttt . heee :P

Syazwan Che Deraman said... [Reply]

kihkihkih.

tak tengok lagi the avengers,
kawan kata best.

Faidhatul Arfah said... [Reply]

haha :))

syafiqakarim said... [Reply]

hahaha terbaik ni sop!

miss kinah said... [Reply]

nice done!
hahha

http://cikgadiscengeng.blogspot.com/

Bella Bell said... [Reply]

terbaik! :D

Aqim said... [Reply]

comel pulak mulut dia gerak2 tu!

aiEz said... [Reply]

kerana berbeza fahaman saling bercakaran...padahal berpegang pada kiblat yg satu..kenapa perlu cara beza,sedangkan ada yg sama...kita mudah lupa

Miz Novexx said... [Reply]

mulut Thor tu kiut betul, haishh...
(^__^)V

IntaNBerliaN said... [Reply]

hihiii bkn main lg kartun ni.. siap gerak mulut lg tu.. kikikii..

betoi tu... jgn bercakaran :-)

Aweyn said... [Reply]

baru je tgk cite ni arituuu kehkehkehkeh

Ezad Skytech said... [Reply]

Loki tu degil...haha~

Noraim said... [Reply]

haha terbaik la pesanan tu. hihi.

Eyeme said... [Reply]

hahaha..ok ok.. fine :D

cha'e said... [Reply]

aq tak tengok lagi avengers ..ketinggalan bebeno

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

huhu,,sbor aje..

SaddLone said... [Reply]

haha ohsem!

diana said... [Reply]

tapi yang sedang bercakaran sekarang ni semuanya taraf ayah2...cemana tu??heheheh

Yumida said... [Reply]

aaaaa...mulut dia pandai gerak2 laaa..mmg awesome! mesej yg bgs...khas utk politik kita yg suka 'u brani cakar i..meh sini sy cakar u balik..sampai kuku i tanggal'.
FOLLOWER KE 1030

Muhammad Saiazuan Norhalik said... [Reply]

avengers jadi bahan jenaka di 9gag

Hanie Dew said... [Reply]

cun ah part animated mulut thor tu..hihi..

tu la.bila masing masing nak kondem sesama sendiri.

ABU said... [Reply]

mulut dia bergerak gerak.. apakah apakah..hahaha

Rafflesia™ said... [Reply]

mulut die gerak2.. ingat pesanan abah ye? :)

Ainn Hazwany said... [Reply]

Kahkahkah ! Abbbahh betul ! :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said... [Reply]

haha..comel plak..siap mulut gerak2..


jgn saling bercakaran... btol tu... :)


*kalau nak cakar2 gak.. g main cakar2 ngan kucing.. hehe

eva said... [Reply]

hahahah terbaikkk!.. blom tgk lg crita evengers.. suma adek dh tgk.. sy ketinggalan.. huhuh

eyh eyh.. yg perempuan tu adek saya lah awak haha..

eva said... [Reply]

hahahah terbaikkk!.. blom tgk lg crita evengers.. suma adek dh tgk.. sy ketinggalan.. huhuh

eyh eyh.. yg perempuan tu adek saya lah awak haha..

ch000tz axoera ヅ said... [Reply]

dah donload tapi lom tgk lagi hahahah

-gedek! said... [Reply]

ironman tu tak boleh blah!

anamizu kaito said... [Reply]

wahhhhh!!! guwa sgt kagum la bile tgk gambar2 kat entry lu ni sop mstiade part MATA / MULUT blh gerak2..

cane ea buat cmtu???






luv,
cik ana

tirahzairi said... [Reply]

ermmmmm.....berfikir sejenak...huhu

alif haris said... [Reply]

kihkih.. sindir baik punya :p

syakey said... [Reply]

bukan setakat ayah pesan. memang dalam islam pun kta kena saling menghormati even tidak sebangsa. ye dak??

;)

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails