Saturday, July 30, 2011

Selamat ya kawan²..

Assalamua'laikum sahabat ;)




53 comments:

cucu umie said... [Reply]

selamat menyambut pose bro..incya-Allah dpt berakah bersama...

Al said... [Reply]

Selamat mnyambut ramadhan,moga sume amalam diberkati olehNYA..amin


p/s:bro,brg da smp.thanks again

Lisa N.Yusof said... [Reply]

comel.
selamat jugak ye. :)

WZulhilmi said... [Reply]

Selamat berpuasa YOUsuf! =). Jgn lupa bwk kuih muih utk berbuka dekat nanti. hahaha

Amna.Qadeeja said... [Reply]

hehe sticker yg camni ade jual x? comel hihi

selamat menempuhi ibadah puasa dgn sempurna yusof. semoga ramadhan kali ini lebih baik dr sbelum ni :)

ecah said... [Reply]

weh.jgn buat2 terteguk air dah r.hahaahah/;p

syrupmasin said... [Reply]

selamat puase weh..haha

UNA budak BAEQ said... [Reply]

setelah diamati dgn teliti . eh buatkn header satu . hebatttt jugak ni design cmnih . hikhik

*salam ramadhan juga yousoff :)

Caythrine Amanda said... [Reply]

selamat menyambut bulan ramadhan.. :D

Fee Hafeezah ketuk keyboard said... [Reply]

oh Usop! selamat menjalani ibadah puasa jugak.. eh, aku baru cek peti surat ptg td, hehe..mekaceh sop for the sticker..nice! :D

Umie Artoqiemie said... [Reply]

selamat menjalani ibadah puasa jugak. pandai ko buat :’)

Azham Vosovic said... [Reply]

YOUsuF: Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak yea?

EZAN IDMA said... [Reply]

salam ramadhan :)

Izzaty Ishak said... [Reply]

Alalalala, comel nya pakai kopiah ;)

Selamat berpuasa ya.

Aisyah Aina said... [Reply]

aku nak pelekat gambar ni pulak...hahaha

selamat berpuasa..ingat! puasa penuh :D

nicksuhailee said... [Reply]

selamat pose ucop :)

muhamad hanif said... [Reply]

selamat usop..


kau puasa penuh tak ?



LALALLALALALALLA

cik azeya said... [Reply]

belanjelah makan esok, esok last boleh bergumbira. hahah :p

Nurnajwa said... [Reply]

You too ;)

Ezay Hadry said... [Reply]

comel tuh..sticker gak ke ni? hehe
selamat berpuasa gak

bunga said... [Reply]

selamat berpuasa..

Solihin Zubir said... [Reply]

salam ramadhan al mubarak..

alongxp said... [Reply]

comel gile pic nih... errr... nak curik boleh? hahaha

chemay said... [Reply]

selamat menjalani ibadah puasa juga yousufff
:)

Faraa Eiman's said... [Reply]

yeahhh , slmat bpuase yousofff ;D

alif haris said... [Reply]

selamat puasa sop ye :) hehe
btw thanks sticker tu .. dah sampai dah :D

YOUsoF said... [Reply]

cucu umie > InsyaAllah bro.. Amin. ;)
Al > Amin.. ;)

Sama2 bro..

Lisa N.Yusof > ;)

WZulhilmi > Heheh.. tapi ayat ko macam ada miss smthg..

'berbuka dekat masjid' ke maksud ko? ;D

Amna.Qadeeja > Kalau ada orang order, maka secara automatik ia ada dan boleh dijual.. ;D

InsyaAllah.. Amin.. amin..
ecah > Lol.. Kalau masa darjah 1 dulu boleh la guna taktik tu.. ;D

syrupmasin > Selamat puasa penuh Pak Tua... ;D

UNA budak BAEQ > Hehehe.. yang benar nih? Tapi aku tak ambik tempahan header la Una, tempahan sticker iya.. ;D

Terima kasih.. selamat.

Caythrine Amanda > Selamat jugak untuk Amanda.. ;)

Fee Hafeezah ketuk keyboard > Selamat puasa penuh ( tak termasuk hari tuuut) ;D

Sama2. Jangan segan kasi hebah pelekat bajet comel aku tu ye Pijah.. makasih.. heheh

Umie Artoqiemie > Selamat..

Alamak, segan pulak aku ko puji aku Umie.. ;D

Azham Vosovic > Selamat jugak Azham..

EZAN IDMA > salam ramadhan, salam kerinduan.. ;DD

Izzaty Ishak > Hehehe.. saja nak ingat masa kecik2 dulu biasanya lepas isya' terus baring kat tilam depan tv, tertidur dengan kopiah lekat kat kepala lagi.. ;D

Aisyah Aina > Hahaha.. boleh sahaja, tapi bukan foc lagi ma.. ;DD

orait ko jugak wahai pelajar sekolah yang rajin.. hehehe

YOUsoF said... [Reply]

nicksuhailee > selamat jugak Nick.. (pandai2 je panggil nama Nick kan) ;D
muhamad hanif > Selamat.

kalau masa ko tanya ni aku jawab tak la sebab belum puasa.

Tapi kalau dah cukup sebulan nanti aku akan jawab "Ya saya puasa penuh! Alhamdulillah"

;D

cik azeya > Hehehe sorila Zeya aku baca komen ko ni pun dah masuk malam puasa pertama.. ;D

Nurnajwa > ;)

Ezay Hadry > Kalau ada tempahan, maka akan jadi stickerlah ia.. hehehe

selamat Ezay..
bunga > ;)

Solihin Zubir > Salam ramadhan yang barakah..

alongxp > Hehehe curi mintak izin macam ni ok kot bro.. ;D

chemay > Chemayyy jugak.. ;)

Faraa Eiman's > Yeah.. ;)

alif haris > Selamat Lip.. semoga ramadhan kali lebih bermakna..


sama2 dong.. ;D

Miz Novexx said... [Reply]

selamat menunaikan ibadah puasa Usop... :D



p/s : barang dah sampai, thanks lot.... sangat comel

Ezad Skytech said... [Reply]

Selamat menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadhan ni ye.. (^^,)

Anif Abdullah| AA said... [Reply]

cute pic ni.. selamat menjalani ibadah puasa ^^

sha a.s said... [Reply]

slmt bpuasa dik :)

lilypelangi said... [Reply]

selamat berpuasa :)

cik azeya said... [Reply]

ouh ok. belanje buke puasa hari ni. hahah.

apik pehe said... [Reply]

usop..selamat berpuasa deh,,
hahaha..kali ni kena cukup puasa sebulan dengan yakin..

ILA HonEyBuNNy said... [Reply]

selamat berpuasa..

posa x harine..ehheh

alexa yussida said... [Reply]

slmt berpuasa :D

jangan kuat menjeling nti mata juling:p keke

Cik Anita said... [Reply]

salam ramadhan! :)

nur farahin binti sulaiman said... [Reply]

selamat menjalani ibadah puasa..

EkaBukanMakcikKau said... [Reply]

(: .


ahh tetiba gua komen menatang tu ape jadah ? heh

Papa Mifz said... [Reply]

selamat berpuasa yer bro...:)

YOUsoF said... [Reply]

Miz Novexx > Selamat jugak ye Miz..
Ezad Skytech > Selamat bertarawih dan bertadarus Quran jugak bro..

Anif Abdullah| AA > Heheh..

Selamat jugak AA..

sha a.s > Selamat kak. Semoga sama2 memeproleh ramadhan yang lebih berkat.. ;)

lilypelangi > Selamat jugak.. Jangan buat2 tak boleh puasa sudah.. ;D
cik azeya > Okeh, aku dapat nasi goreng daging merah dengan teh o suam pun dah sedap.. ;D

apik pehe > Yup yakin dan bersemangat! lebih lagi ko diperantauan.. ;D

ILA HonEyBuNNy > Selamat.. heheh sudah tentu, lainlah para wanita.. ;P

alexa yussida > Orait.. ringkas tapi tepat nasihat tu.. Nasib baik tahun ni dah tak puasa kat rumah bujang.. kalau tak terpaksa tempuh dugaan masa kat bazar KL sana tu...

Cik Anita > Selamat Cik Nita... ;)

nur farahin binti sulaiman > Selamat.. ;)

EkaBukanMakcikKau > hahah.. baguslah ko dah mula tunjukkan nilai positif tu.. ;D

Papa Mifz > Sama jugak bro.. ;)

sergeant keroro said... [Reply]

selamat berbuka XD

p/s : jom join bloglist keroro :P

laskar pelangi said... [Reply]

selamat menyambut bulan penuh keberkatan ye:)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said... [Reply]

aku buat entry penghrgaan utk kau sop.. kau da bace lum? kalau blum pegi baca sekarang! haha.. ramai berkenan kata comel stcker tuh..

Mekacehlah kawan ats pemberian ikhlas..

alif haris said... [Reply]

hehe insyaAllah .. :)
yg penting usaha kita utk menjadikannya lebih bermakna :)

qlah said... [Reply]

salam .

selamat menjalani ibadah puasa juga .

*semoga ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun2 sebelumnya . Amin :)

FiZ said... [Reply]

Selamat Berpuasa jugak :)

intan.maisarah said... [Reply]

selamat beramal

Queen F said... [Reply]

selamat berpuasa bro :)

ABU said... [Reply]

selamt berpuas jugak..

[sutera kasih] said... [Reply]

selamat berpuasa yousuf :)

BENA said... [Reply]

yeh yeh ! aku pandai jugak la jawi ! hahahaha ;)



aku tengok ko nih kan . ko KREATIF laaaaaaa . heee ;)

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails