Saturday, April 6, 2013

Apa jadi sekiranya haiwan obesiti? (gambar)

Pernahkah kauorang bayangkan apa yang terjadi sekiranya haiwan liar di luar sana tak dapat mengawal tabiat pemakanan sehingga mengalami obesiti melampau lalu mengubah fizikal menjadi boolat?


Animals


Jika sebelum mereka berubah bentuk, manusia mungking gerun melihat kelibat haiwan-haiwan liar ini. Tapi aku rasa dengan bentuk tubuh  baru yang lebih comel ni, akan terdetik dalam hati manusia untuk menjadikannya haiwan peliharaan. Tiada lagi kerakusan dan keganasan, yang tinggal hanyalah kecomelan dan kebahagiaan ;D

30 comments:

semutsengal said... [Reply]

kakakaka, burung takda burung ?

iAmCekbolat said... [Reply]

aaaaaa aku obesss . haha mencik

Yusof Ngadi said... [Reply]

Aku rasa kau masih ok je kot. Semangat okeh! ;D

Yusof Ngadi said... [Reply]

Burung masih pandai kawal nafsu makan barangkali.. heheheh

Rapunzeel Cikilolo said... [Reply]

huhuhuhu....

comel la...

nak bawak peluk harimau bintang satu!

Amna Qadeeja said... [Reply]

haha dah tengok video pasal haiwan bulat2 ni comel gila hihi
comel je panggil obesiti kikiki

ct kektus said... [Reply]

entah2, nanti manusia2 pon jadi comels (gemok) macam haiwan tu semua. haha

missSenget said... [Reply]

video haiwan2 ni aku ada simpan..

comel...tergolek2 gelak..
tak tahan tgk kaki buaya terkedek2 nak mengayuh tu..

fathiahRAIHANA said... [Reply]

aaaa cheetah jatuh pokok haha kesiannya

syafiqakarim said... [Reply]

hahaha comel juga peeee

Syazana Zainn said... [Reply]

haha comel je, nak lari pon tak larat :3

Muhammad Saiazuan Norhalik said... [Reply]

hahahaha ak rasa kucing ada la kot yg obesity..hahahahaha

Yusof Ngadi said... [Reply]

Nak peluk buaya pun boleh.. Silakan silakan ;D

Yusof Ngadi said... [Reply]

haha usop tak tau pulak pasal video dia.. apa tajuk? ;D

obesiti tu sendiri dah bermaksud comel hehehe

Nur Azila said... [Reply]

hahaha.. kesian.. buaya baru je segah sikt, kuda belang dah tergolek dok..

Yusof Ngadi said... [Reply]

hahaha tak mustahil ;D

Yusof Ngadi said... [Reply]

apakah tajuknya?

hehehe aku tengok gambar je dah sengih sorang²

Yusof Ngadi said... [Reply]

heheheh kesian kan, tu lah siapa suruh tak jaga makan lagi..

Yusof Ngadi said... [Reply]

;D

Yusof Ngadi said... [Reply]

nak lari cari makanan pun susah, cukup sebulan macam tu boleh susut berat badan haiwan² tu kot ;D

Yusof Ngadi said... [Reply]

comel, tapi kesian pun ada jugak sebab susah nak gerak aktif macam kucing yang 'fit' kan

Yusof Ngadi said... [Reply]

hihihi

cikpinky said... [Reply]

comel.suka tgk .hahahhaa

najihah sahami said... [Reply]

kalau semua haiwan jadi obes, tak payah la penat nak lari laju2 kalau kena kejar. konpem dorang pancit. hehe

Yusof Ngadi said... [Reply]

hehehe tau takpe.. ketakutan bertukar menjadi keseronokan ;D

Yusof Ngadi said... [Reply]

;D

Ash Give said... [Reply]

masa mula mula tengok klip ni aku gelak guling guling..aku rply dua tiga kali..hahaha lawak betul..

syakey said... [Reply]

ahahaha

comel sangat!!

feyza said... [Reply]

huhuuuuuu cooomel..! sangat!!

HeNRieTTa JoSe said... [Reply]

Msa rietta tgk video nie...mmg rietta glak...sgt kiut...

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails