Saturday, October 13, 2012

Tanda-tanda tubuh kita dihuni Jin

"Masa Ustaz Herman bacakan ayat suci al-Quran dengan lantang, tiba² laki aku menangis tersedu-sedu. Tak lama lepas tu dia mengamuk, meracau-racau tak ingat apa. Kawan dia terpaksa pegang dia kemas², Ustaz Herman terus pegang tengkuk dia sampai dia terduduk dan 'kalah'... Lepas dia siap dirawat tiba giliran aku dan akak aku. Pun lebih kurang juga situasinya."


Pusat Rawatan Islam Terapi bil Quran, Malaysia





























Cerita ni officemate aku sendiri yang alami dan diceritakan pada aku. Sebagai blogger picisan dengan sukacitanya aku nak kongsi dengan kauorang sebagai panduan. UntuK pengetahuan kauorang, masalah ni diaorang alami sejak berkahwin masa Aidilfitri lepas dan berkemungkinan ada manusia yang tak berpuas hati telah buat sesuatu, Allah saja yang tahu.

Masa daftar tu kena isi maklumat diri dan tanda pada symptom/ mimpi² yang kita pernah alami. Jadi ustaz tu terus dapat tahu masalah kita tu di tahap mana. 

Dia ada bagi minyak yang dah dibacakan dengan ayat al-Quran, lupa nama minyak tu. "Sapukan pada bahagian yang kita rasa sakit² dan sekiranya rasa panas sangat² itu tandanya bahagian tu adalah bahagian yang dihuni Jin tersebut." Terang Ustaz Herman...



SIMPTOM AWAL GANGGUAN JIN

1) Sakit kepala selepas waktu asar ke atas.

2) Badan terasa berat dan malas.

3) Sukar mendapat jodoh.

4) Badan terasa bisa-bisa.

5) Sakit ketika ziarah orang meninggal.

6) Sukar tidur malam.

7) Sakit pinggang tanpa sebab.

8 ) Sakit dada bila waktu asar keatas.

9) Mimpi melihat binatang seperti ular dan sebagainya.

10) Bermimpi bayi atau menyusukan bayi.

11) Bermimpi di tempat tinggi.

12) Bermimpi di tempat yang kotor.

13) Sakit anggota badan tertentu seperti kaki selepas waktu asar.

14) Ada terasa benda bergerak dibawah kulit.

15) Bayi kerap menangis.

16) Bunyi guli jatuh diatas syiling.

17) Suami isteri kerap bertengkar walau perkara kecil.

18) Sayang melampau-lampau pada orang yang baru dikenali.

19) Malas beribadat.

20) Nyanyuk ketika usia lanjut.

21) Panas baran.

22) Sikap berubah secara mendadak.

23) Gelisah dan panas ditengkuk bila dengar al-quran.

24) Suka melakukan tabiat buruk.

25) Kerap sendawa bila mendengar al-quran.

26) Kerap keguguran.

27) Gagal melakukan hubungan kelamin.

28) Mengantuk bila dengar al-quran.

29) Bermimpi seram yang menakutkan.

30) Darah haid turun lebih 15 hari.

31) Batuk yang berpanjangan.

32) Selalu ditindih ketika tidur.

33) Kuat berangan.

34) Terlalu rasa rendah diri dan tidak berkeyakinan.

35) Nafsu seksual yang melampau.

36) Selalu melihat kelibat dirumah.

37) Terasa diri selalu diperhatikan.

38) Mandul.

39) Kerap mendengar sesuatu bisikan.

40) Melihat jin secara terus.

41) Sakit mental atau gila.







Amalkan zikir di atas 100x tiap2 pagi & petang selama sebulan, insyaAllah diri anda akan dipagar dan gangguan jin pun akan beransur hilang.


Sumber

27 comments:

Hashira Yusoff said... [Reply]

tskk..baru tahu. tapi tiap2 mmg susah nk tido..

sbb buat super saver.!
hehehe..XD

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said... [Reply]

thanks for sharing>.<

♥ p a a n i ♥ said... [Reply]

thanks weh sharing. bertambah ilmu aku harini.. :)

the malay male said... [Reply]

Dalam byk2 tu ada la 3,4 perkara yg terkena spt sukar tido malam.... Harap2 kebetulan je la yeee...risau la pulak

QA's ~ mamapapa said... [Reply]

perkongsian yg baik..boleh sama2 jadikn panduanjnkn :)

drzirakudo said... [Reply]

thanks for sharing. alhmdulillah i'm out of the lists

miss kinah said... [Reply]

Erk..seram lah pulak..sbb ade point yang ak slalu kena.ha sudah :(

nurdani said... [Reply]

terima kasih kongsi benda ni sebab saya pun memang susah tidur malam.

Bella Bell said... [Reply]

3, 4 perkara yang kau senaraikan ni ada pada aku. tapi aku syak sebab aku tengah tension. tu pasal jadi macam tu. hehe.

CekbOlat-bOlat said... [Reply]

ada dua tiga . ehm .

tapikan . kalau sukar tidur waktu mlam masa hri exam tu pun gangguan jin eh? erkk

laskar pelangi said... [Reply]

thanks share mengenai ni :')

shidaR said... [Reply]

huhuh ..thanks sharing ysof tp adehh..rsau plak huhuh..

ayie zaharuddin said... [Reply]

uii style. akak aku baru buang sekor semalam. tak power lagi. baru mimpi2 pelik je. ustaz tu cakap ade lagi kat rumah tapi anak2. kena cek slalu sbb nanti die kuat plak.

btw, aku ade post baru aku ikut cakap kau tak seberape lame dulu. skrip pendak dan gambar besar. meh la datang hehehe

inche hlovate said... [Reply]

tetibe macm seram plak..dah la sorg2 je kt dlm office ni

e'DazzleShop said... [Reply]

okeyh..noted ! huhu

btw..thanks inform pasal verify komen tuh..seyes xsedar :))

ikan said... [Reply]

Orang dulu2 salu cakap, Jangan selalu cakap besar kalau masuk tempat baru. Nanti kena 'tegur' baru tahu?

Asalkan jaga solat, tingkahlaku. Insyallah kita akan dijauhi dengan gangguan Jin atau Syaitan nih

Puan Simply Syeeda said... [Reply]

thanks for sharing :)

syafiqakarim said... [Reply]

sejak2 ni rumah aku (hostel)
"lain macam" elok pagar kan.
thanks sop

RazFiRa said... [Reply]

Alhamdulillah xde lagi setakat ni xda simptom2 tu dan harapnye berkekalan hingga akhir hayat

dya bunga said... [Reply]

thanks sharing..erm..ada lebih dari 3. risau lh pulak

Samad said... [Reply]

fuhh seramm

Ash Give said... [Reply]

macm ada je simtom simptom ni kat aku..huhuhu..

HeNRieTTa JoSe said... [Reply]

Thanks for the share...

CekbOlat-bOlat said... [Reply]

weh . special entry buat kau . "price and place" pepandai kau scroll bwah nnti :D

caliph shuriken said... [Reply]

klau mimpi #9 & #10 tu slalu ada kaitan org nk sihir kita...

TiranaAduka said... [Reply]

thanks sharing

Anonymous said... [Reply]

Aku sering kali kesulitan tidur malam , walaupun sdh berobat dan sdh bnyk minum obat tidur . sering mendapatkan bisikan tentang hal2 yg akn trjadi . Bisa meramal org dan hmpir 85% akurat tanpa belajar . Tidak mngalami kesulitan dlm bribadah . Itu gmn ???

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails