Tuesday, October 23, 2012

Kerja kahwin

Yang kanan tu kawan rapatnya, blogger Pupel
Kelmarin aku ada pergi ke kerja kahwin classmate perempuan masa sekolah menengah dulu. Hujan dari pagi sampai tengahari tapi Alhamdulillah majlis meriah.. Ada live band, rock! Tiba² datang satu team motosikal besar 'penunggang mudah', bingit. Oh ye nama pengantin baru tu unik sikit, Tuan Putri Limau Kasturi. Semoga kalian kekal bahagia hingga ke syurga, aamiin ;)



Beberapa minggu yang lepas aku pergi kerja kahwin classmate perempuan jugak, pun hujan lepas tengahari. Majlis tetap meriah ditambah dengan bunyi karaoke. Masa tu jumpa ramai kawan perempuan yang lain, bila dah besar ni makin comel pulak diaorang punya saiz muka kan. ;P



Beberapa minggu sebelum tu pulak jiran blok belakang rumah aku ada buat kerja kahwin jugak. Dan pada aku majlis tu macam agak berlebeyh-lebeyhan. Majlis hari Ahad, sabtu petang tu dah mula rewang. live band pun mula dari petang sampai ke sebelum maghrib. Malamnya lepas isya' sambung main sampai ke tengah malam.

Pagi Ahad main semula sampai ke petang. Ingatkan habis sampai situ je, rupanya diaorang sambung main sampai ke malam, dekat jam satu pagi hari Isnin baru diaorang habis. Lengkap dengan lampu lap llip + joget lambak  (joget ramai²-kecoh²-huru-hara) dan itu yang aku maksudkan dengan berlebeyh-lebeyhan tu tadi. Apa pun aku doakan kebahagiaan jiran aku tu ;)

21 comments:

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said... [Reply]

semoga bahagia hingga ke jannah kpada kedua2 mempelai...

Yousof said... [Reply]

Aamiin. ;)

si robot comel said... [Reply]

usop bila? hihi
kita next week full dgn kerja kahwin. wah wah kayo eden ;p

Anum said... [Reply]

amin

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

usop bila pulakkk

hihihihie

::FAIZ:: said... [Reply]

cantik baju diorang

♥ Nana BamBam ♥ said... [Reply]

selamat berbahagia untuk pengantin2 tersebut...amin..hee

HeNRieTTa JoSe said... [Reply]

musim cuti nie banyak kerja kawen...tpi rietta plak....dua minggu pertama terpaksa out station...

Aujinz said... [Reply]

semoga berbahagia.... koh koh koh..

kampung aku pun dah lama tak buat joget lambak.. mungkin dah dimansuhkan

erry edz said... [Reply]

nice. do follow mine :)))))))

fifie said... [Reply]

makin besar saiz apa ? hahhaa. Comel warna baju pengantin yang gambar kedua tu.

Cik Jannah said... [Reply]

semoga kawan awak bahagia selalu. :)

krole said... [Reply]

huhuhu cam petanda nak suru ko kawin tu bro ngeee...em btoi2...kalo knduri kawin ni baik bat sederhana jew..tak ya nak belebeh~

KizZ said... [Reply]

Haha...yang paling best ada budak2 menari zapin depan pengantin sambil pengantin duk makan2..memang raja sehari lah..bile mau lepak usop?hihi

Pupel Liyana said... [Reply]

OMG.. muka bambam aku masuk belog kau sopp. hehe malu nak tego kau ritu sop hehe

pazil said... [Reply]

wah meriah ni.ada nasik minyak lebih lagi tak bro?

berlebeyh-lebeyhan.
sekali dalam hidup kata mereka.

kan kan?

shidaR said... [Reply]

so encik ysoff bila lg nk mndirikn kerja kahwin sndri heheee ^_^ jgn lupa jmput ya!

cimöt said... [Reply]

ang bila plak nye? jgn lpe nak kad yg wangi2 auuuu..

syakey said... [Reply]

lamanyaa diorg menyambut. siap dgn live band lagi. meriahh hahaha

hani said... [Reply]

sekarang ni time tak cuti skolah pun tiap minggu ada keje kawen, ye dak? jenuh jgk kengkadang nak isi sampul duit.heheh..

TiranaAduka said... [Reply]

malam di sini

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails