Friday, October 21, 2011

Adab | ادب








36 comments:

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

:)

alien said... [Reply]

betul
setuju sgt

cucu umie said... [Reply]

banyak maksud yg tersirat itu usof..terima kaish atas perkongsiannyer..

..cik gugu.. said... [Reply]

setuju~~

sitihalisa said... [Reply]

hee. setuju sangat

cimOt said... [Reply]

yezzzzzzzzzza!!

syafiqakarim said... [Reply]

renung renung kan dan selamat beramal.
haha

ILA HonEyBuNNy said... [Reply]

setuju....

ada adab tu penting.....diri kita...;)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said... [Reply]

org biadap tak kenal erti beradab..

sila jangan biadap nnt kena babap! (babap=pukul *ayat mak aku) ;D

Selamat ari Jumaat, bekerja dgn dedikasi pakcik!

Wadi AR said... [Reply]

betol. gua sokong

BENA said... [Reply]

okeh aku setuju cik sofYOU . hahahaha ;) * comel kan di tervalikkan . lalala *




gurau2 ;)




aku tengok ade gaya macam tumblr pon ye belog kau . heeee ;D

kocix! said... [Reply]

kalau hidup biar sedap mcm ne pulowk?

ade2mama said... [Reply]

amboi..hebat ko ye berkate2 heheeh..
baik ustaz:)

law biadap tu elok bg stunner jew///

Cik Anita said... [Reply]

budi bahasa budaya kitaaaa..

:)

amna said... [Reply]

setuju sangat :)
p/s: jaga kelakuan kita utk orang jaga kelakuan mereka terhadap kita ^^

Anif Abdullah| AA said... [Reply]

biar xde rupa,asalkan ada adab kan? :)

adwafarahin said... [Reply]

baek! sye akan beradab :)

Miscellaneous Smiles said... [Reply]

=)

Zemint Firdaus said... [Reply]

sangat dalam maksud nya :)

Azham Vosovic said... [Reply]

hehe, terima kaseh sbb mengingatkan bro... huhuh

Azham Vosovic said... [Reply]

hehe, terima kaseh sbb mengingatkan bro... huhuh

caliph shuriken said... [Reply]

setuju ^^

syrupmasin said... [Reply]

betol-betol ;D

syakey said... [Reply]

kenapa perlu nak biadap. manusia sekarang dh educated, tapi makin berpelajaran, makin biadap. -___-

nabilah_2908 said... [Reply]

yupp.... :)

Jue said... [Reply]

Well said. Ttibe tringat mak cik jual nc lmak jwb giler poyo time aku nak beli nc lemak dia..nsb la nsb lomak dia sodap..kalau x, mmg aku xmo mai lg

amranaiman said... [Reply]

:D xde adab kne babab ... haha sempoi ar tu.. bgu ingt pesan mak :

najihah sahami said... [Reply]

kalau biadap2 mai nak penampaqqqqqqq!

hehe

WZ said... [Reply]

aku terbaca title dia sbg adabi. T__T

My Life's Journey said... [Reply]

Umi sokong sangat2 ..100% hihihihi

Papa Mifz said... [Reply]

beradab la kito semo yer...

muhamad hanif said... [Reply]

Errr.

Sarah Mohd Saleh said... [Reply]

betul tp rmi manusia kurangadap sesame manusia

aiEz said... [Reply]

hidup juga biar rendah diri,supaya diri tak dikeji.. :)

Izzaty Ishak said... [Reply]

Suka-suka. Like-like. Hahaha

YOUsoF said... [Reply]

;)

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails