Friday, August 5, 2011

Pelajar tahfiz diliwat senior

sahabat ;)

Selamat hari jumaat, ada yang sahur lambat?

Hiasan sahaja dong.


Mangsa baru berumur 9 tahun, diliwat dan didera oleh 3 orang senior yang baru berumur 12 tahun dan bergelar pelajar TAHFIZ. Apa pendapat korang pasal kes ni. Sangat sadis kan?

Benda ni jadi masa mangsa ikut minggu orientasi selama 40 hari dekat sekolah tu. Seminggu pertama je mangsa betul² selesa dekat sana, hari berikutnya dia diliwat setiap hari. Kalau bising kena belasah dengan senior yang 'berwibawa' tu.

Sedih gila bila aku terbaca kes ni semalam dekat Berita Harian. Mak bapak bersemangat nak bagi anak dia mendalami ilmu Quran, tapi ini yang anak dia dapat. Luluh hati mak mangsa bila doktor cakap anak dia diliwat dan didera dengan teruk.

Hiasan sahaja dong.

Yang lagi teruk ustadz² kat sana ambik ringan je bila mangsa lapor kes tu dekat dia.

Manusia.... Kopiah dan jubah tak melambangkan apa², tapi segumpal darah bernama hati yang menentukan bersih atau kotor seseorang itu. Sama² kita muhasabah diri. Wassalam.

43 comments:

ikan said... [Reply]

kesian budak tue, tak bdosa

p jadik mgsa nafsu serakah si senior .

aishh!!

syafiqakarim said... [Reply]

astaghfirullah al azim.
gila bodoh.tak reti ramadhan ke
hape -.-
kesian budak tu,kalau aku,
saman je.suh bapak tembak skali.
hahahh...

zaman makin rosak. ;)

laskar pelangi said... [Reply]

dasyat kan sekarang..kopiah semua tak menentukan apa apa dah..kesian budak tu...

Rohaizam Rosli said... [Reply]

aiyoooo apa nih.... adoih apa la nak jadik....

syrupmasin said... [Reply]

err..adoii..gile kesian doe..lempang kang budak2 tuh..baru darjah 6 dah mcm2..

YOUsoF said... [Reply]

ikan > Memang kesian habis lah.. Boleh trauma kot.

syafiqakarim > Astaghfirullahal 'azim.. Setan dah duduk dalam kepala, diaoarang tka fikir dah semuat tu..

Bapak dia rasa macam nak tembak, tapi takda senapang gajah.. aku rasa lah..

laskar pelangi > Dahsyat dan menyedihkan.. kan.

Rohaizam Rosli > Ntah la bro.. Sedih aku.

syrupmasin > Itu pasal aku cakap budak² sekarang dah terlebih advance sangat..

Lalalililulu said... [Reply]

ish ape la mereke ni...abis maruah org2 tahfiz yg laen...

Al said... [Reply]

12 taun tuuu...da pandai buat bnde ni.ak dlu msih mntah kot drjh 6,xtau ape pun..bdk zmn skrg...akhir zaman sgt dh ni

Muhd Aizie said... [Reply]

GAY! hahaa

Izzaty Ishak said... [Reply]

Darjah enam? Zaty darjah enam taktau apa pon lagi :O

Moga kita dijauhkan dari melakukan perkara-perkara mungkar. InsyaAllah.

YOUsoF said... [Reply]

Lalalililulu > Ha'a kan.. Cepat² lah sedar..

Al > Tula bro.. naik cuak pulak aku.

Muhd Aizie > Tak sampai hati aku nak gelakkan kes macam ni..

Izzaty Ishak > Dah terlebih andvamce sangat la budak² sekarang kan..

InshaAllah..

cucu umie said... [Reply]

thnkx right bro..luaran tidak melambngkan segalanya.. bg ayie mungkin mereka melakukan begitu disebabkan kurang pndedhn dripada guru dekt sek tahfiz tersebut tntg isu semasa..

Anisa Hang Tuah said... [Reply]

senior binatang

Siti Arfah said... [Reply]

Astaghfirullahalazim. Ish3. Dunia2. Luaran x mncerminkn dlmn. Hmm. =,="

LittleGurl said... [Reply]

dunia ne xleh pandang samada pelajar tahfiz ke, pelajar biasa ke, org kenamaan ke atau rakyat biasa,tp kite pndng dr segi sikap masing2. kalu nafsu dah menguasai,sape2 saje boleh tjebak. huuu huuu

arap2 kite jauh dr bnda2 seumpama ini samada dibulan puasa atau pun bulan2 yg laen juga. amin.

Suhaizi Izzati said... [Reply]

Ya Allah!! Kesian nye kat die.. jahat la dowg tu

::FAIZ FARISH:: said... [Reply]

12 tahun? apekah?

Cik TTK said... [Reply]

sedihnya...kesian budak yg kena tu..T_"

Azham Vosovic said... [Reply]

mencemarkan imej sekolah tahfiz je...

Azham Vosovic said... [Reply]

mencemarkan imej sekolah tahfiz je...

aleen aiden said... [Reply]

urghh,aku xsker bace benda2 mcm nih.rase nak maki!hu3

WZulhilmi said... [Reply]

umo muda2 lagi dh tau buat benda2 mcm nih. ~sigh~

sitihalisa said... [Reply]

sangat tragis oke. kesian budak tu. jadi mangsa senior senior tak guna tu. harap2la hukuman yang dorang terima setimpal dengan apa yang dorang dah buat.

Amna.Qadeeja said... [Reply]

hati sekejam binatang.

kesian budak2 jadi mangsa. sadis sungguh.

hmm kdg2 jgn judge manusia dr luaran. sdgkan dalam hati lebih kotor dari najis.

Fee Hafeezah ketuk keyboard said... [Reply]

uihhh! awatlah buat perangai camtuh..

Betul2 sop, sedangkan ustaz, ustazah, tabligh pn ade jugak kecundang..ape ntah lagi kita manusia biasa..tp, tulah nk cakapkan, dah buruk nama2 org yg camtuh..sebabkn nila setitik rosak susu sebelanga..

tp apakan daya, takkan aku pulak nak kata jangan buat camtuh..just mampu melihat dan dijadikan iktibar je lah..SEKIAN~

Noriz sini.. said... [Reply]

astaqfirullah, belajar nak ilmu tpi benda lain lak dapat...iskhhh

alif haris said... [Reply]

sedih betul dgr berita cmni ..

mak bpk anta p mengaji seklah agama,suh belaja agama .. ini jadinya .. huhu

bg aku pelangkung skali peliwat tu !

cik nur said... [Reply]

tuh la ingt anta sana budak2 jadi lebih baik tapi lain plak yang jadi :)

Anif Abdullah| AA said... [Reply]

ngarut betul.. kasi pang 20juta kali kat diorang ni aihh..

Lalalililulu said... [Reply]

abg kacak...pelekat dah sampai...dh gtau kat shout box...mungkin abg kacak xperasan...T.T sampai ati...hukhuk

muhamad hanif said... [Reply]

Err,

susah nak bezakan orang baik dengan tak sekarang ni.

ABU said... [Reply]

apa kes?? main liwat ni..

btw, aku suka perenggan kau yg terakhir itu...

Bella Bell said... [Reply]

kesiannya budak tu.. dtg nak menuntut ilmu.. tp mende lain yg dia dapat.. kalau aku jd mak ayah dia, memang sedih gila2 la..

pamie said... [Reply]

erkk..budak2 dah pandai main..tak sunat lgi kot budak 3 ekor tu..kesian kat budak yang jadi mangsa tu, memang trauma habis la..

apik pehe said... [Reply]

kini..orang tak tengok pada pakaian dah

Miz Novexx said... [Reply]

jangan nilai seseorang daripada luaran je, huhu... zaman sekarang kambing pun boeh jadik musang

syrupmasin said... [Reply]

haha..kau jd la cikgu doe dekat situ..kasi ajar sikit budak2 tuh..baru dyorg kenal sape kau..haha

Rohaizam Rosli said... [Reply]

ermmm benda2 cmni la buat bg nmpk buruknya agama Islam... memburukkan kesucian Islam... adoih ~~~

BENA said... [Reply]

Manusia.... Kopiah dan jubah tak melambangkan apa², tapi segumpal darah bernama hati yang menentukan bersih atau kotor seseorang itu. Sama² kita muhasabah diri. Wassalam.




aku suke ayat ko nih ! ;) minx copy ekkkk ;)

Nurnajwa said... [Reply]

*speechless*

Nk ckp diorg jahat, boleh? :')

stuck said... [Reply]

betul...xyah nak tgok dari segi pakaian...

Anonymous said... [Reply]

betui ke apa yg disampaikan oleh berita harian tu, ataupun rekaan jer....allahhualam

Meow Aizawa said... [Reply]

kire oke la mgsa nak report..
sbnrnye, bilangan yg tanak report tu lg byk..

caye la, rmai yg jd mgsa tu pon da jd kebiasaan da bg dowg..
sbb lme2 dowg rase sonok n dowg suke..sbb tu tanak report..

kes ni jd kt mane2 je.bezanya, nak report atau tak nak je..hehe

so sallute kpd sape2 yg buat report..
hehehe

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails