Tuesday, August 24, 2010

My Heart Is Taken..


Setelah sekian lama aku mencarimu berbekalkan teropong NIKON, lastly I've found U. My heart is tekken taken lah.

Pantang tinggal kejap, da rasa macam agak rindu (padahal baru jumpe 20minit tadi). Kate orang tak baik rindu-rinduan ni, takut nanti jadi kenang-kenangan.

Aku pon meneruskan hidup macam biasa, seperti takde pape berlaku walhal hati selalu fikir pasal 'dia' je.

Tapi makin lama makin rindu la pulak.. So aku pon ambik keputusan untuk melangkah ke tahap lebih serius

Aku harap hubungan ni berkekalan walaupun aku kadang² terputus bekalan internet.
I really hope U understand okeh, LOVE U ;D

















MISS

2 comments:

ToshioMario said... [Reply]

err U da obses ngn blogging, ya ya thx to me! :DD

YOUsoF said... [Reply]

hehee not realy la, tapi keterujaan tu mmg berbeza la nk bandingkan ngan dulu ;D

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails