Thursday, May 27, 2010

nothingbuteverything..



Ye tajuk post aku ni nothingbuteverything. Bagi aku maksud ayat ni untuk aku biar la aku nampak macam takde apa² or bukan siapa² tapi hakikatnya aku cukup semuanya (ape adenye la) walhal dalam tahap medium shj hehe. Antara 'subplot' nye :-

a) Aku 'motong' moto kat depan tibe² ade bas/ kenderaan 'gedabak' dari arah depan dan
perlahan² je bang!! adalah pesanan mak aku yang selalu diingat.
dalam kepala aku selalu sangat terbayang kalaulah aku tegesel sikit moto tu time
nak 'motong' aduh mesti agak panik siot. (doa selamat² je la bile atas jalan)


~ aku still ade confidence level yg agk bagus
walhal kadang² cuak bile keadaan cam kat atas ni huhu~



b) Bikin aku silau je kereta 4 wheel drive (tak kire la jenis ape) kat belakang aku
ni. Paham² jela kan tinggi kereta tu, gune lampu rendah pon kalau dah cucuk
belakang kereta kite dengan jarak dekat bajet kereta dia paling laju huhu.
Siapa yang rabun silau macam aku mesti 'seronok' bile dalam situasi ni ;D

~ aku still ade patience level yg agk bagus
walhal kadang² rase cam geram gak haha~


C) Cikai² moto aku pakai pon kire ok je so far Alhamdulillah selamat je ulang alik
pergi kerja. Orang kate tak dapat pakai moto 'YANGMAHAL LC135' dapat pakai 'HANDAL
WAVE 125' pon patut bersyukur dah aku ni betol tak? tapi moto idaman NAZA GTR 170
tetap di hati ;D (satu²nye scoot yg gue suka, keren banget lho!)



~Ape yang aku dapat setelah aku mencari konklusi kat sini adalah kite memang patut kena bersyukur selalu dengan ape yang kita ada sekarang ni~

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen² wangimu di bawah ini ↓ ;)

Mahu lebih comel dan kacak? Boleh klik atas ↑ tu dan bawah ini ↓ ;)
Related Posts with Thumbnails